حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده سپاه حاجی‌آباد:

مکتب سردار سلیمانی روزبه‌روز در حال ترویج است

مکتب سردار سلیمانی روزبه‌روز در حال ترویج است

فرمانده سپاه حاجی‌آباد گفت: راه، منش و مکتب سردار سلیمانی روز به روز در حال توسعه و ترویج است.

سجاد دهقانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ اظهار کرد: دشمنان بدانند که با شهید کردن مردم مظلوم و بی‌گناه، نمی‌توانند راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی را از بین ببرند و این نشان از ترس دشمنان است که حتی از زائران مزار حاج قاسم هم هراس دارند.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد افزود: مکتب سردار دلها، مدرسه درس‌آموزی به شمار می‌رود که خیلی چیزها را می‌توان در آن یافت.

دهقانی مطرح کرد: هرگاه انسان از فردیت خود خارج شود و بر قلب، دل و جان سایر انسان‌ها نفوذ داشته باشد راه و مسیرش تبدیل به یک مکتب درس آموز می‌شود که می‌توان چیزهای فراوانی را از آن آموخت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی از نابغه‌های نطامی بودند، گفت: حاج قاسم سه میدان عمده رزمی را مقتدارنه تجربه کردند، یکی فرماندهی در دوران هشت سال دفاع مقدس دیگری در مبارزه با اشرار مسلح و دیگری در میدان فرامرزی در مناطق عراق و سوریه و.. بود که با روحیه سلحشوری و شجاعتی که داشتند خوب در این میدان‌ها درخشیدند.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی آباد افزود: سردار سلیمانی با داشتن روحیه شجاعت و همراه و همگام بودن با رزمندگان در جبهه‌های مختلف مانند نیروی محرکه و پرقدرت برای سایر رزمندگان بود.

دهقانی تأکید کرد: سردار سلیمانی که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز بودند؛ عاشق شهادت بودند و همیشه در نجواهای خود ازخداوند متعال طلب شهادت داشتند تا به هم‌رزمان خود بپیوندد.

وی با بیان اینکه سردارسلیمانی عشق و ارادت خاصی به خاندان عصمت و طهارت داشتند، گفت: حاج قاسم ولایتمدار تمام عیار بودند و اطاعت وی از امامین انقلاب زبان‌زد خاص و عام بوده است.

فرمانده سپاه حاجی آباد خاطرنشان کرد: راه و مکتب سردار سلیمانی روز به روزدر حال گسترش است و خداوند توفیق دهد رهرو راه این سردار سر افراز باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از