حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوموسی:

تربیت دانشجو برای حل مسائل مهم ضروری است

تربیت دانشجو برای حل مسائل مهم ضروری است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوموسی با تأکید بر اینکه تربیت دانشجو برای حل مسائل مهم کشور ضروری است، گفت: ملت‌ها با دانشجویان شناخته و ساخته می‌شوند.

محدثه رکن‌الدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری و تحلیلی «هرمز»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذر و روز دانشجو اظهار کرد: ملت‌ها با دانشجویان خود شناخته و ساخته می‌شوند، دانشجویی که مظهر شهامت و پیرو خط امام راحل و ولی فقیه زمان است، حرفش را صریح می‌زند؛ آنچه را که بیان می‌کند از صمیم قلبش هست، دغدغه‌اش مشکلا ت و مطالبات مردم کشورش است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوموسی افزود: تربیت و آموزش دانشجویان برای حل مسائل کشور بسیار مهم است.

رکن‌الدینی گفت: نقش توسعه‌ای آموزش در یک کشور حائز اهمیت است، اما برای آینده‌ای بهتر، توجه به استعداد‌های درخشان دانشجویان می‌تواند اتفاقات خوشایندی را برای کشور رقم بزند. اگر مشارکت دانشجویان و تلاش انها در نظر گرفته شود، غیرممکن است که آن کشور نتواند توسعه یابد.

 وی بیان کرد: در دنیای در حال توسعه باید از ایده‌ها و تفکرات دانشجویان استفاده شود چراکه در مواجهه با چالش‌ها، از نخبه های دانشجو توقع می‌رود تا دست به‌کار شوند. از دانشجویان انتظار است با روحیه جهادی و ورود به عرصه‌های مختلف کشور، در راستای حل مسائل مردم پیش‌قدم شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوموسی ادامه داد: جمهوری اسلامی به دانشگاه امروز خود افتخار می‌کند و جوان دانشجو، امروز باید با تفکر و اندیشه ورزی، عمیق شدن در مسائل اصلی کشور و پرهیز از هرگونه انفعال و ناامیدی، آرمانهای انقلاب و کار جدی و واقعی را از مسئولان کشور مطالبه کند.

رکن‌الدینی اذعان داشت: یکی از مواردی که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری بوده؛ بحث تأثیرگذاری و نقش آفرینی دانشجویان در بطن جامعه می‌باشد.

وی اضافه کرد: یک دانشجو به عنوان نسل جوان جامعه از روحیه و شور و نشاط و انگیزه و صراحت و شجاعت و خلاقیت برخوردار است و همچنین به عنوان فردی متمایز از سایر افراد جامعه که متصل به منابع علمی باشد می‌تواند نقش موثری را در راستای حل مسائل کشور داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از