حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مسابقات جهانی تنیس مردان قهرمانان خود را شناخت

مسابقات جهانی تنیس مردان قهرمانان خود را شناخت

گردشگری ورزشی به معنای تجربه‌ سفر برای شرکت یا تماشای رویدادها و فعالیت‌های ورزشی، به بخش مهمی از بازار این صنعت تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از ایرنا؛ زیرساخت‌های مهم ورزشی در کیش در کنار سایر ظرفیت‌های گردشگری همچون محل‌های اقامتی سبب شده تا این جزیره زیبای مرجانی امروز به عنوان میزبان بسیاری از رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی تبدیل شود.

افتتاح اولین زمین هیبردی چمن فوتبال کشور در کیش، میزبانی از اردوی تیم ملی فوتبال ایران قبل از اعزام به جام ملت‌های آسیا، میزبانی از اردوی تیم فوتبال ساحلی، پیشنهاد کیش به عنوان میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۷ به فیفا و برگزاری مسابقات جهانی تنیس در این جزیره تنها بخشی از رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی طی ۱۵ روز گذشته در کیش است.

کیش امروز در توسعه گردشگری ورزشی کشور پیشتاز است و یک تنه با میزبانی از رویدادهای بین المللی ورزشی برای کشور افتخار آفرینی می‌کند.

قهرمانان مسابقات جهانی تنیس در کیش مشخص شد

در همین راستا نیز هفته نخست تورنمنت جهانی تنیس در در زمین‌های تنیس المپیک کیش با مشخص شدن قهرمانان تنیس مردان به پایان رسید.

«عزیزاله فرضی‌پور» معاونت ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در این رابطه اظهار کرد: جزیره کیش دارای ۱۴ زمین تنیس با استانداردهای روز جهانی است که آن را به کانون توجه فدراسیون جهانی و محلی برای برگزاری تورنمنت‌های بین المللی تبدیل کرده است.

وی اشاره به پایان هفته نخست مسابقات جهانی تنیس در کیش، افزود: مسابقات بین المللی تنیس تا پایان سال جاری در این جزیره زیبا ادامه خواهد داشت.

در دیدار پایانی هفته نخست تور جهانی تنیس، اولگ پرییودکو از اوکراین با نتیجه ۲ بر صفر لورنزو بوکی از ایتالیا را برد و عنوان قهرمانی هفته نخست را از آن خود کرد.

نماینده ایتالیا در جایگاه دوم ایستاد و ماتیاس فوله از مجارستان و دنیس کلاک از روسیه مشترکا سوم شدند.

همچنین پیش از این و با انجام دیدار پایانی بخش ۲ نفره حمیدرضا نداف و سامیار الیاسی از ایران با نتایج ۴-۶ و ۵-۷ مقابل ماتیاس فوله و گرگلی ماداراش از مجارستان نتیجه را واگذار کردند تا مجارستان در جایگاه نخست قرار بگیرد و تیم ایران نیز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

هفته نخست رقابت‌های ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۱۰ دی ماه با حضور نمایندگانی از کشورهای هند، چین، کانادا، ایران، ایتالیا، گرجستان، مولداوی، سوریه، چین‌تایپه، روسیه، آرژانتین، مجارستان و اوکراین در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار و امروز با معرفی تنیسور قهرمان بخش انفرادی به پایان رسید.

هفته دوم این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا ۲۴ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

سرداوری این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از