حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه پارسیان:

مرگ رژیم موقت صهیونیستی فرا رسیده است

مرگ رژیم موقت صهیونیستی فرا رسیده است

امام جمعه پارسیان گفت: آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونسیتی که خود را قدرت برتر می‌دانستند کشتن نوزادان و تصرف اتاق عمل‌ را پیروزی خود می‌دانند بدانند مرگ آنها فرا رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا در خطبه‌های این هفته شهرستان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار اظهار کرد: بانوان جامعه اسلامی باید حضرت زینب (س) را الگوی خود در جهاد تبیین قرار دهند.

امام جمعه شهرستان پارسیان، هفته بسیج را تبریک گفت و بیان داشت: تازمانی که فرهنگ بسیجی بر کشور ما حاکم باشد پیشرفت‌های ما معجزه‌آسا و دشمنان ما ناکام خواهند بود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، انتخابات را مظهر جمهوریت نظام دانست و گفت: علیرغم خواست دشمنان، امسال حدود ۲۵ هزار کاندیدا برای مجلس ثبت نام کردند که بیش از هر دوره دیگر است، و این افزایش کاندیداها قطعا منجر به افزایش مشارکت مردم شریف خواهد شد به شرطی که مسئولان با خدمات خالصانه مشارکت‌سازی کنند نه مشارکت‌سوزی.

وی به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی در غزه اشاره کرد و ابراز داشت: آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی که خود را قدرت برتر می‌دانستند امروز کشتن نوزادان و تصرف اتاق عمل‌های بیمارستان را پیروزی خود می‌دانند آنها بدانند مرگ آنها فرا رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا به نکته‌ای پیرامون شهرستان اشاره کرد و گفت: پارسیان در آستانه استقرار صنایع بزرگی است که با تحقق آن، جمعیت این شهرستان حداقل دو برابر می‌شود، شهرها و روستاها و حوزه‌های درمانی، آموزشی، خدماتی و... ظرفیت پذیرش این حجم جمعیتی را ندارد لذا باید نخست، پیوست‌های فرهنگی اجتماعی را اجرا کنند سپس به سراغ توسعه اقتصادی بروند در غیر این صورت، مشکلات زیادی به بار می‌آورند.

امام جمعه شهرستان پارسیان ادامه داد: اکثر ادارات این شهرستان، نیروی انسانی کافی ندارند فقط یک اسم و تابلو هست و مردم سرگردانند. بیمارستان پارسیان ظرفیت خدمت‌دهی به این حجم نیروی عزیز غیر بومی را ندارد‌.

وی همچنین گفت: مدارس شهرستان پارسیان امکان پذیرش فرزندان خانواده‌های جدید را ندارد، امکانات شهرستان جوابگو نیست، لذا اولاً مسئولان استانی، آینده‌نگرانه به کمک پارسیان بشتابند. ثانیاً صنایع و ارگان‌هایی که مستقر می‌شوند حتما باید برای توسعه امکانات و خدمات در شهرستان نقش‌آفرین باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از