حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/04/17 | 2024/07/07

Logo

نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

مردم، مشارکت بالا در انتخابات را رقم می‌زنند

مردم، مشارکت بالا در انتخابات را رقم می‌زنند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فهیم ایران اسلامی بدون هیچ توجهی به تلاش دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات، حضور گسترده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، احمد مرادی، صبح امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق انداخت، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جا دارد از تمامی اهالی رسانه جهت انعکاس بسیار خوب اخبار انتخابات و تلاش در همه عرصه‌ها با هدف افزایش مشارکت عمومی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به امر خطیر انتخابات افزود: مردم فهیم ایران اسلامی بدون هیچ توجهی به تلاش دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات، حضور گسترده خواهند داشت.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری درخصوص افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، شاهد حضور پرشور  و ذوق مردم در فضای مجازی و پای صندوق‌های رأی هستیم.

مرادی گفت: امید است امروز مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، انتخاب‌گر خوبی برای اداره امور کشور باشند.

وی بیان کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که با انتخاب مردم وارد مجلس شده‌ایم تا در کنار مردم، مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کنیم، این تعهد را داریم که در کنار انتخابی که انجام می‌دهند وظیفه ما، نظارت است، لذا باید تلاش کنیم تا مطالبات و خواسته‌های مردم را پیگیری کنیم تا دولت، مشکلات مردم را حل و فصل کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک، مردم انتخاب درست خواهند داشت و هر کدام از کاندیداها که وارد عرصه خدمت به مردم شدند باید اجازه دهیم که مردم آزادانه کار خود را انجام دهند.

مرادی تاکید کرد: هرچه مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی بالا برود یأس و نا امیدی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود چون دشمنان به انتظار نشسته‌اند تا انتخابات، سرد و با حضور کمرنگ مردم برگزار شود، اما مردم همیشه ثابت کرده‌اند که پای کار نظام مقدس و انقلاب اسلامی هستند.

وی در پایان اضافه کرد: پیش‌بینی شده که در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، شاهد مشارکت بالای ۵۰ درصدی باشیم، هرچه مشارکت بالا باشد تثبیت در تصمیمات و پیگیری برای تحقق مطالبات بیشتر خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از