حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

یادداشت؛

فلسطین نماد مقاومت

فلسطین نماد مقاومت

امروز فلسطین با دست خالی اما ایمانی قوی در برابر صهیونیست‌ها ایستاده و به نماد مقاومت تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدامین سعیدی مهر رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس در یادداشتی نوشت: فلسطین؛ کشوری که با دستان خالی اما ایمانی قوی، هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را درهم کوبید، کشوری که اراده‌ای قوی برای مبارزه با استکبار دارد، کشوری که برای رسیدن به اهداف استراتژیک و حفظ تمامیت عرضی خودش، مصمم است، کشوری که در مقابل هجمه‌ها و تحریکات استکباری ایستادگی می‌کند مستحق پیروزی است و این وعده الهی است که «جاءالحق وذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا».

 

امروز فلسطین تبدیل به نماد قدرتی شده که با دستان خالی، اما بااراده قوی و اعتماد و توکل به خدا، در مقابل هیمنه پوشالی رژیم غاصب و کودکش اسرائیل ایستادگی کرد.

 

نتیجه سال‌ها صبر و شکیبایی، آموزش نیروهای باایمان و شجاع، استفاده از تجارب فرماندهان نظامی، بعد از ده‌ها سال اشغال‌شدن توسط رژیم منحوس اسرائیل که حضرت امام خمینی(ره) از آن به غده سرطانی تعبیر کرده بودند، حملات کوبنده و برنامه‌ریزی شد‌ه‌ای داشته باشد.

 

حمایت کشورهای مسلمان دنیا از فلسطین، نماد همبستگی و پیوند اعتقادی مسلمانان جهان است که اراده فلسطین را برای مقابله با استکبار قوی کرده است.

 

حملات ناجوانمردانه اسرائیل به غیرنظامیان فلسطینی و کشتار زن و کودک و سالمندان فلسطینی، نشان از عجز و ناتوانی رژیم اسرائیل در مقابل حملات فلسطین است.

 

پیروزی فلسطین و رانده و نابودشدن اسرائیل از نقشه جهانی حتمی است و به حول قوه الهی توسط خود فلسطینی‌ها و نیروهای مقاومت این امر محقق خواهد شد.

 

اسرائیل، مصداق بارز آیه شریفه «ان اوهن البیوت لبیت العنکبوت» است رژیمی که توسط کشورهای حامی خودش تا دندان مسلح بود در مقابل اراده نیروهای مقاومت عاجز و درمانده شد.

 

نتیجه گنده‌گویی این رژیم غاصب، در مقابله با کشورهای مسلمان از جمله ایران؛ با موشک‌های مقاومت غزه جواب داده شد، رژیمی که از یک گروه مقاومت مفتضحانه شکست می‌خورد هرگز یارای مقابله با قدرت‌های منطقه را ندارد.

 

مقاومت، صبوری و جان‌فشانی ده‌ها سال مردم فلسطین به همراه اراده قوی و عزم راسخ مبارزه با استکبار، نیروهای مقاومتی را تشکیل داد که جهان را به حیرت انداخت.

 

امروزه همه کشورهای مسلمان و باایمان، از مقابله نیروهای مقاومت در برابر ظلم آشکار یعنی اسرائیل خوشحال و خرسند هستند و برای قوی‌تر شدن نیروهای باایمان فلسطینی و نابودی رژیم کودک کش اسرائیل دعا خواهند کرد و پیروزی مردم فلسطین را در جای‌جای دنیا جشن خواهند گرفت.

 

هرجایی که اثری از آمریکا، اسرائیل و کشورهای غاصب دیگری باشد بوی فتنه، آشوب، غارت و تجاوز بلند خواهد شد و ذات کثیف آنان را برملا خواهد کرد.

 

اسرائیل و کشورهای حامی این رژیم بدانند که دوران زورگویی آنها به سرآمده و روزهای پیشرو ممکن است آخرین روزهای حیات ننگین آنان باشد.

 

هلاکت صدها صهیونیستی و فرار تعداد زیادی از مردم این رژیم از خاک فلسطین، نشان از تحول جدید منطقه است، این تحول می‌تواند نابودی اسرائیل و عقب‌نشینی حامیان این رژیم در منطقه باشد.

 

انتهای یادداشت/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از