حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه بندرعباس:

فرزندانمان را با امام زمانمان بیشتر آشنا کنیم

فرزندانمان را با امام زمانمان بیشتر آشنا کنیم

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: امروز نیاز داریم فرزندانمان را با امام زمانمان بیشتر آشنا کنیم و یاد حضرت مهدی(عج) را در دل‌هایمان زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس اظهار کرد: مناجات شعبانیه سفارش شده بزرگان و ائمه دین ما است اگر فرصت پیدا کردید از آن غافل نشوید.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: امروز نیاز داریم فرزندانمان را با امام زمانمان بیشتر آشنا کنیم و یاد حضرت مهدی(عج) را در دل‌هایمان زنده نگه داریم.

عبادی‌زاده عنوان کرد: خوب است که در دانشگاه‌ها و مدارسمان فرهنگ ارتباط با امام زمانمان بیش از پیش شود و تا می‌توانید دعای فرج را بخوانید و امام عصر عصاره همه انبیا است.

وی با بیان اینکه انسان با انتظار سازنده زنده است، مطرح کرد: انتظار امید به آینده را افزایش می‌دهد و سنت الهی فرهنگ انتظار است و پیروزی از آن جبهه حق است و بشریت نیز منتظر ظهور منجی است.

امام جمعه بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت هغته گرامی‌داشت سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: طبق آمار اعلامی به بنده میران اعلام گزارشات مردمی به وزارت اطلاعات در هرمزگان بیشتر از سطح کشور است و تشکر می‌کنم از تمامی مردم  که به دنبال ایجاد امنیت در جامعه هستند.

عبادی‌زاده تصریح کرد: هر خرابکاری که در کشور بخواهد صورت بگیرد پای سرویس جاسوسی صهیونیستی ،موساد و سیا در میان است و مردم با بصیرت هرمزگان هرجا احساس کردند در پیشنهاد و یا رفتاری از طرف دشمنان است آن را به سرویس‌های امنیتی اطلاع می‌دهند.

وی با بیان اینکه هرمزگان همیشه در مشارکت در انتخابات درخشیده است، گفت: مردم با بصیرت و آگاه هرمزگان آماده برگزاری انتخابات هستند و با حضور خود در پای صندوق‌های رای تو دهنی که در راهپیمایی ۲۲بهمن به دشمنان این مرز و بوم زده بودند را تکمیل خواهند کرد.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: اصلح گزینی را مد نظر قرار دهید و بهترین‌ها را برای نمایندگی مجلس و خبرگان انتخاب کنید و کاندیدها و طرفداران آن‌ قانون مداری در تبلیغات را انجام دهند.

عبادی‌زاده خطاب به نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد: هیچ گاه کاندیدهای دیگر را تخریب نکنید و وعده‌های کاذب به مردم ندهید و کار نمایندگان مجلس قانون گذاری و نظارت بر آن است و مسئولیت کارهای دولتی بر عهده آن نیست و نباید در تبلیغات خود وعده‌های ساخت پل و خیابان و... بدهید.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان مهمترین وطیفه را در کشور دارد، مطرح کرد: آینده و ریل‌گذاری آینده کشور در دست نمایندگان خبرگان است و شناساندن رهبرو نظارت بر رهبر دست آنها است و بعد از امام راحل یک انتخاب درست  توسط مجلس خبرگان صورت گرفت که ما همچنان برکت آن را می‌بینیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از