حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس؛

علوم پزشکی هرمزگان به یاد شهدا بود

علوم پزشکی هرمزگان به یاد شهدا بود

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور در منزل خانواده شهید عبدالحمید رضایی و دیدار با مادر شهید از وی تجلیل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ دکتر غلامعلی جاودان در این دیدار اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تقدیر و تجلیل از ایثار و جانفشانی رزمندگان است که با بذل جان خود  ایثار و گذشت را به ما آموختند.

دکتر جاودان با اشاره به اینکه ما مدیون خانواده شهدا و خون شهدا هستیم؛ افزود: اگر شاهد امنیت و دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری در کشور هستیم مدیون جانفشانی های شهدا است که در سایه رشادت‌های آنان حاصل شده است.


وی اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان از افتخارات کشور هستند و ما قدردان این عزیزان هستیم. شهدا نماد ایثار، ولایتمداری، استقامت، پایداری و اقتدار ملت ایران هستند که امیدواریم با دعای خیر شهدا و خانواده‌های آنان ادامه دهنده راه و منش این شهدا باشیم و در مسیر و تحقق آرمانهای انقلاب حرکت کنیم.

مادر شهید عبدالحمید رضایی که خواهر دو شهید علی و محمد بنوبندرضایی نیز می باشد ضمن تقدیر و تشکر از رئیس دانشگاه، معاون دانشجویی و فرهنگی و سایر مدیران دانشگاه در ارج نهادن و دیدار با خانواده شهدا گفت: برادرم محمد در بهمن سال ۱۳۴۶ در عملیات والفجر ۸ و فرزندم عبدالحمید و برادرم علی نیز همزمان در عملیات «کربلای ۵» سال ۱۳۶۵ و در یک روز به شهادت رسیدند.

جعفر محمدحسین زاده داماد خانواده رضایی که از همرزمان شهید رضایی بود در این دیدار به بیان خاطرات زمان جنگ و چگونگی شهادت آنان پرداخت و گفت: ما در عملیات کربلای ۵ بعنوان غواص در صحنه جنگ و خط مقدم مشغول به خدمت بودیم که در این عملیات خودم نیز مجروح و عبدالحمید و علی که خواهر زاده و دایی بودند به درجه رفیع شهادت رسیدند.

در این دیدار که یحیی میرزاده معاون فرهنگی دانشگاه، ابراهیم حسن نژاد مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و رزمندگان، موسی رنجبری مسئول بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، رضایی مدیر فرهنگی دانشگاه، سهرابی مدیر دانشجویی و جمعی از کارکنان دانشگاه حضور داشتند؛ از مادر شهید عبدالحمید رضایی و خواهر شهدا محمد و علی بنوبندرضایی تجلیل شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از