حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

رئیس شورای اسلامی شهر میناب:

شورای‌ شهر موظف به حمایت از ورزشکاران است

شورای‌ شهر موظف به حمایت از ورزشکاران است

رئیس شورای اسلامی شهر میناب گفت: شورای شهر خود را موظف به حمایت از ورزش و ورزشکاران می‌داند و در جهت توسعه اماکن ورزشی تلاش مضاعفی دارند .

سیدموسی هاشم‌نسب در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: ورزش یکی از اصلی‌ترین وکم ‌هزینه‌ترین روش‌های جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و فردی است، این پدیده نه تنها می‌تواند سلامت جسمی و روحی شهروندان را تامین کند بلکه عاملی برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی مانند اعتیاد به موادمخدر است.


رئیس شورای اسلامی شهر میناب افزود: در این راستا، شورای شهر وظیفه دارد از ورزش و ورزشکاران حمایت کرده تا جوانان و فرزندان این شهر تشویق شده و برای انجام این موضوع حتی در حد ورزش در قهرمانی اهتمام کنند.


وی یادآوری شد: بهسازی مجموعه ورزشی شهید ماهیگیر شامل آسفالت محوطه، فضای سبز، زمین اسکیت، فوتبال ساحلی، نور مجموعه انجام شده است.


هاشم‌نسب بیان داشت: مجموعه ورزشی شهید ماهیگیر دارای پتانسیل بسیار عالی می‌باشد که نیاز به توجه جدی دارد.

رئیس شورای شهر میناب خاطرنشان کرد: شورای شهر میناب همچنین بهسازی و تجهیز پارک ها و بوستان‌های سطح شهر میناب در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: پارک‌های دانشجو، ولی عصر، نارنج، آنامیس جهت احیای فضای سبز، تجهیز امکانات بازی در این بوستان‌ها در حال اقدام می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از