حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

حاج‌قاسم شر دشمنان را از کشورها کم کرد

حاج‌قاسم شر دشمنان را از کشورها کم کرد

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: شهید سلیمانی محور وحدت است، نگاهشان سیاسی و چپ و راستی نبود، بلکه نگاه وحدت و انسجام و برادری بود.

سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و ولادت حضرت امام راحل و همچنین گرامی داشت یاد شهید حاج‌قاسم سلیمانی عزیز و هم‌رزمانش اظهار کرد: خدا را شاکریم که به برکت این نظام و انقلاب توفیق داریم که خدمتگزاری کنیم و امروز هر آنچه در پیشرفت‌های این نظام و انقلاب شاهد آن هستیم مدیون امام راحل و رزمندگان سرافراز این سرزمین بوده و هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: ایامی که در آن قرار داریم منتسب است به بانوی دوعالم حضرت زهرای مرضیه (س) که همه ما به تعبیری از برکت وجود آن حضرت داریم بهره می‌بریم و از برکت وجود نازنین خاندان مطهر نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار است که این نظام و انقلاب هم به تاسی از مسیر و راه این بانوی گران‌قدر و پدر گران‌قدر و بزرگوارشان آقا رسول‌الله مسیر خود را ادامه می‌دهد و مسیر استمرار انقلاب، مسیر بانو حضرت زهرا (س) و پدر بزرگوارشان حضرت رسول‌الله (ص) می‌باشد.

وی با بیان اینکه در سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی عزیز هستیم، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور و حماسه‌ساز و قهرمان این ملت که به برکت حضرت زهرا (س)، در دل مردم جهان جای گرفته است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اظهار کرد: خود این شهید والامقام رزق سالیانه خود را از ایام فاطمیه می‌گرفت و ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) داشت.

سردار سالاری بیان کرد: یادی کنیم از سردار دل‌ها که از شخصیت والای ایشان، ما مقدار کمی را مطلع هستیم و می‌دانیم که این مرد الهی و چهره‌ی بین‌المللی و این اسطوره مقاومت ایثار و شهادت چه خدماتی را برای مردم دنیا انجام داده‌اند، نه‌تنها برای ایران اسلامی، نه‌تنها برای تشییع، نه‌تنها برای جهان اسلام بلکه برای بشریت، خدمت‌های ارزنده‌ای انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه شما متوجه هستید که داعشی‌هایی که دست‌پرورده استکبار جهانی، آمریکا و اعوان‌وانصار آنها بود، اگر پرچم‌داری و مجاهدت این شهید و حضور به جا مقتدرانه ایشان نبود، امروز گرفتار ناجوانمردی‌های این موجودات نامشروع، داعشی‌های از خدا بی‌خبر بودیم، کسانی که با شعار اسلام و  دین می‌آمدند و جسارت می‌کردند و سر مردم را از بدن جدا می‌کردند و اتفاقات ناگواری در کشورهای عراق و سوریه و جاهای دیگر رقم زدند و این مجاهدت سردار سلیمانی بود که شر اشرار را از سر کشورهای جبهه مقاومت کوتاه کردند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان توضیح داد: اگر مجاهدت این شهید و شهدای مدافع حرم نبود شاید امروز در کوچه و پس‌کوچه‌های کشورمان شاهد جنایات هولناک داعشی‌ها بودیم، یادمان نرفته، جنایات و اتفاقات ناگواری که رقم می‌زدند، شاهد بودید که به مسلمانان، کلیسا و سایر ادیان رحم می‌کردند، به هیچ‌چیزی قائل نبودند، یک عده انسان‌های اجیر شده که توسط استکبار جهانی مأموریت داشتند که یک چهره‌ کریهی را از اسلام به نمایش بگذارند.

سردار سالاری افزود: می‌دیدید که داعشی‌ها جنایات می‌کردند و نماز هم می‌خواندند، سر می‌بریدند و قرآن هم می‌خواندند، و اینها می‌خواستند یک چهره‌ جدیدی را از اسلام به نمایش بگذراند و به مردم دنیا بفهمانند که در واقع اسلام این چیزی هست که شما می‌بینید، همین خونریزی‌ها و همین اتفاقات، درصورتی‌که اسلام، دینی که نبی مکرم اسلام برای ما به ارمغان آوردند  دین برادری، اخوت، انسجام و دین رحمت است.

وی گفت: حاج‌قاسم سلیمانی در واقع بنا به تدبیر و فرماندهی که داشتند، البته تمام این موضوعات برگرفته از نگاه عالمانه مقام عظمای ولایت و به‌عنوان کسی که در واقع خط و مشی راه‌ها و جبهه مقاومت را ترسیم می‌کنند، بنا به تدبیر ایشان، در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادند و شر آنها را از سر کشورهای اسلامی و دیگر ملل کم کردند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ابراز کرد: ما آنچه از شخصیت وجودی شهید سلیمانی سراغ داریم به‌عنوان یک چهره‌ ارزشی و ولایی که در مقابل دشمنان اشداءُ علی الکفّار بود و در مقابل دوستان یک چهره‌ خدوم و خدمتگزار را داشت و در مقابل خانواده‌های مکرم و معزز شهدا یک فرد متواضع که همانند یک سرباز کوچک سر به‌پای مادران شهدا می‌گذاشت.

سردار سالاری تصریح کرد: شهید سلیمانی فردی بودند که در کمال تواضع و خشوعی که نسبت به مردم داشتند اقتدار و بزرگی‌شان نسبت به دشمنان بود و نام ایشان لرزه به اندام دشمنان می‌انداخت و هر جایی که حضور پیدا می‌کردند شکاف عمیقی در جبهه دشمن ایجاد می‌شد و دشمن از هم می‌گسست.

به گفته فرمانده سپاه هرمزگان، نام مبارک این شهید والامقام و کسی که در تواضع و در ادب، در ولایت‌مداری و در تدین و در تخصص نام ایشان زبان زد خاص و عام بود و خدمات و تلاش‌های این شهید والامقام را کسی نمی‌تواند برشمارد.

سردار سالاری با بیان اینکه امروز وحدتی که در جهان اسلامی می‌بینیم به برکت تدابیر این فرمانده عزیز و سردار دل‌ها و قلب‌هاست، خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به عظمت این شهید به ما هم توفیق دهد بتوانیم راه این شهید را ادامه دهیم.

 وی با اشاره به اینکه این شخصیت والا به‌عنوان یک اسطوره بین‌المللی نقشی که در انسجام داشتند نقشی که در وحدت داشتند زبانزد بود، گفت: شهید سلیمانی محور وحدت بودند، نگاهشان نگاه سیاسی و نگاه چپ و راستی نبود، نگاهشان نگاه وحدت و انسجام و برادری بود و به تعبیری انسجام‌بخش نیروهای مختلفی که معتقد به این نظام و انقلاب بودند ولی شاید گرایش‌هایی هم داشتند همه را حول محورهای ارزشی جمع می کردند و امیداریم خداوند توفیق دهد راه و مسیر این شهید والامقام ادامه داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از