حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه قشم:

شهید رئیسی وعده صادق مدیریت انقلابی بود

شهید رئیسی وعده صادق مدیریت انقلابی بود

امام جمعه قشم گفت: شهید رئیسی تحقق بخش وعده صادق مدیریت انقلابی بود و در این راستا به وظیفه خود عمل کرد و بر مشکلات زبان بر شکایت باز نکرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن تسلیت شهدای خدمت، اظهار کرد: هشتمین رئیس جمهور نظام با برکت اسلامی که با ولادت امام هشتم حکم تنفیذ خود را دریافت کرد و در ولایت این امام پایان ریاست او می شود که مراتب و فرازهای مدیریت انقلابی را برای حکمرانی اسلامی به یادگار گذاشت.

وی شهید رئیسی را یکی از دانش آموختگان دانشگاه و مکتب انقلاب اسلامی خواند و افزود: اخلاق و زهد او که امروز وارد ادبیات سیاسی ما شد یک طلبه به معنای واقعی و همراه با تواضع و مردم‌داری را توانست جای در دل مردم ایران اسلامی باز کند.

 امام جمعه قشم بیان کرد: این شهید اخلاص نسبت به کارها و فعالیت‌های که انجام می‌داد؛ به گونه ای مسائل و مشکلات را پیگیری‌ها می کرد آرامش و قرار نداشت و امانتداری، شجاعت، توکل از ویژگی اخلاقی او بود.

حاجبی ادامه داد: یک نکته دیگری که در شخصیت شهید رئیسی خود نمایی می کند، داشتن مهارت های مدیریتی در کنار اخلاق است او هم یک مدیر بود و یک معلم اخلاق و برای رسیدن به هدف از هر منافعی استفاده نکرد و گزاره های ارزشی و منطقی اسلام را رعایت کرد.

وی اظهار کرد: در دنیای که اشرافی‌گری و تجمل گرایی به یک عادت در بین مردم دارد سوق پیدا می کند در قامت رئیس جمهور ساده و بی تکلف عمل می‌کند و با مردم به تعبیر مقام معظم رهبری صفت صمیمی دارد و احساس مسئولیت نسبت به مردم دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قشم ادامه داد: در عرصه سیاست در پایبندی به ارزش‌ها و شعارهای امامین انقلاب زبان زد است و در راستای حفظ مصالح نظام و استقلال، خودباوری ملی و فساد ستیزی و توجه به کارهای فرهنگی فعالیت های بسیاری قابل توجهی را از خود به یادگار گذاشت.

حاجبی تاکید کرد: شهید رئیسی تحقق بخش وعده صادق مدیریت انقلابی بود و در این راستا به وظیفه خود عمل کرد و زبان بر شکایت به مشکلات باز نکرد.

وی در بخش دیگر به اعتماد به ظرفیت‌های داخلی کشور به‌ویژه ظرفیت بی‌نظیر نیروی انسانی جوان پرداخت و اظهار کرد: شهید رئیسی ظرفیت‌های موجود در اقتصاد داخلی را به درستی درک کرد و برای پویایی آن به نیروی‌های جوان نیز اعتماد کرد و توانست از هر دو ظرفیت برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی گام بردارد.

امام جمعه قشم گفت: در عرصه سیاست خارجی او حمایت از جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان و استکبار جهانی نمود پیدا کرد و با روابط دیپلماتیک همراهی کشورهای منطقه در ایجاد روابط دوستانه با صعه صدر انجام داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از