حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدرس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان:

شهید جمهور دلسوزانه کارهای برزمین‌مانده را پیگیری می‌کرد

شهید جمهور دلسوزانه کارهای برزمین‌مانده را پیگیری می‌کرد

مدرس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، کارهایی که دولت‌های قبل بر زمین گذاشته بودند را دلسوزانه پیگیری و به سرانجام می‌رساندند.

محمد کمالی باغستانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش با بیان اینکه شخصیت شهید جمهور از چند جهت قابل بررسی است، اظهار کرد: شهید بزرگوار در مسندهای مختلفی حضور داشت و علاقه بسیاری به رشد و توسعه کشور در بخش‌های مختلف داشت.

وی در ادامه، با اشاره به اینکه ویژگی برجسته شهید رئیسی، ولایت‌مداری بود، افزود: هر آن چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیاناتشان تاکید می‌کردند، رئیس جمهور شهید با سختکوشی، پیگیر آن موضوع بودند.

 به عنوان مثال در زمینه رشد اقتصادی که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، رئیس جمهور شهید از همان ابتدای آغاز به کار دولت، این خط و مشی را دنبال کرد که نتیجه تلاش و کوشش دولت وی، تحقق رشد ۶ درصدی در بخش تولید ملی بود.

جهادی کار کردن، ویژگی دیگری است که می‌توان برای شهید جمهور بکار برد، در سفرهای استانی، از همان دقایق ابتدایی، به بررسی و رصد مشکلات می‌پرداخت و با قشرهای مختلف مردمی دیدار و گفتگو می‌کرد، این بیانگر خصلت مردمی بودن شهید آیت‌الله رئیسی بود و در این خصوص، همانند شهید رجایی عمل می‌کرد.

 رئیس جمهور شهیدمان، پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف و شعارهای سال را به طور جدی پیگیری می‌کرد و در دوره ریاست جمهوری وی، کارهای جهادی فراوانی انجام شده که تا مدت‌ها، فضای دولت به فضای جهادی و انقلابی تبدیل شده بود، به تعبیر مقام معظم رهبری؛ شهید رئیسی، شعارهای اصیل انقلاب اسلامی و دغدغه‌های مقام معظم رهبری را احیاء و حمایت کرده و ادامه داد.

شهید آیت‌الله رئیسی، مکتب ایدیولوژیک و انقلابی را در سطح جهان دنبال کرد، به اذعان فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، شهید جمهور، از عملیات وعده صادق نیز حمایت کرد، این‌چنین رئیس جمهوری که فداکارانه و دلسوزانه، پای کار مردم بود و در سفرهای استانی، مشکلات مردم را تا حصول نتیجه دنبال می‌کرد، پاداشی بالاتر از شهادت نبود. 

کمالی با اشاره به بعد سیاست خارجی رئیس جمهور شهید بیان داشت: شهید جمهور عزتمندانه، مسائل کشور را به پیش می‌بردند و چنین بیان می‌کردند که دیپلماسی ما، دیپلماسی ارتباط با نمایندگان ما، دوست و شرکای سیاسی، بین‌المللی و اقتصادی است.

مدرس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: عضویت ایران در شانگهای و گروه بریکس، پیگیری مذاکرات خارجی و برقراری ارتباط با کشور عربستان با حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، تقویت ارتباط با شرکای سیاسی، از دستاوردهای سیاسی دولت سیزدهم است.

وی به حمایت شهید جمهور از جبهه مقاومت اشاره و تصریح کرد: کارهایی که دولت‌های قبل بر زمین گذاشته بودند را دلسوزانه پیگیری و به سرانجام می‌رساندند، لذا اجر و پاداش تلاش و زحمات خود را از خداوند متعال گرفت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از