حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه رودان:

شهدای فراجا سند وفاداری و خدمتگزاری صادقانه است

شهدای فراجا سند وفاداری و خدمتگزاری صادقانه است

امام جمعه رودان، فراجا را وفادار به انقلاب و خدمتگزار امین مردم دانست و گفت: شهدای مظلوم و سرافراز فراجا سند آشکار این وفاداری و خدمتگزاری صادقانه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نماز جمعه عبادی سیاسی شهرستان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: فرماندهی کل انتظامی کشور مجموعه‌ای مهم و راهبردی در تامین نظم و امنیت کشور است و به برکت مجاهدت این عزیزان و سایر نیروهای مسلح امروز شاهد امنیت مثال زدنی برای ایران اسلامی هستیم.

 

امام جمعه رودان، فراجا را وفادار به انقلاب و خدمتگزاری امین برای مردم معرفی کرد و افزود: شهدای مظلوم و سرافراز فراجا سند آشکار این وفاداری و خدمتگزاری صادقانه هستند به گونه‌ای که در ۶ ماهه اول سال بیش از پنجاه شهید را تقدیم اسلام؛ انقلاب و ایران عزیز کرده‌اند و باز هم خالصانه و مقتدرانه پای تامین امنیت ملت بزرگ ایران ایستاده اند.

 

حجت‌الاسلام بارانی تاکید کرد: تکریم و حفظ شأن و مهربانی با مردم و قانونمداری قاطعانه را به فرماندهی انتظامی سفارش و تعامل و همکاری با فراجا را به مردم قدرشناس توصیه می‌کنم که حاصل این فرآیند ایجاد امنیت مردم محور در کشور است. 

 

وی ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی ضمن بیان شرح وظایف و مأموریت‌ها و اقدامات این سازمان ادامه داد: مأموریت‌های سازمان دامپزشکی گویای نقش مهم و اساسی این مجموعه در تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه است به گونه ای که لقب مدافعان سلامت در کنار کادر بهداشت و درمان قطعا شایسته این عزیزان هم می‌‌باشد زیرا با تامین و نظارت بر غذای حلال در سلامت جسم و روح مردم دخیل هستند.

 

امام جمعه رودان با اشاره به تبیین ضرورت اتحاد دنیای اسلام و توطئه‌ای بزرگ مستکبرین عالم برای ایجاد تفرقه و اختلاف در امت پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: بزرگترین مخالف اتحاد امت اسلام آمریکاست و تربیت و حمایت از داعش در همین راستا صورت گرفت تا جنگ داخلی بین مسلمانان شکل بگیرد اما متاسفانه برخی سران کشورهای اسلامی یا متوجه صحنه آرایی خطرناک جبهه کفر نیستند یا عامل و جیره خوار آنها شده و به امت اسلام خیانت می‌کنند.

بارانی با اشاره به جنایت اخیر در کشور سوریه گفت: برخی به دنبال انکار خوی شیطان صفتی آمریکا هستند اما قطعا هر فتنه و جنایتی که در منطقه رقم می‌خورد مستقیم یا غیرمستقیم پای آمریکا در میان می‌باشد و این برای مردم آشکار است.

 

وی بیان کرد: محکومیت پرتاب ماهواره نور سه ایرانی نشانه خباثت انگلیسی هاست و مستکبرین هیچ حقی برای کشورهای مستقل برای علم و فناوری قائل نیستند و این در حالی است که خود با استفاده از علوم مختلف بیشتر ظلم و جنایت را علیه بشریت اعمال کرده اند که حمله اتمی به هیروشیما، دادن بمب شیمیایی به صدام، تحریم دارویی ایران، ساخت بمب اتم و زرادخانه های عظیم هسته ای بخشی از جنایات این‌ها می‌باشد.

 

امام جمعه رودان، شهید حاج قاسم سلیمانی را افتخار ملی ایرانیان و قهرمان بین المللی امت اسلام و عدالت طلبان دنیا معرفی و خاطر نشان کرد: حاج قاسم خط قرمز ماست و امروز ملت‌ها از شمال آفریقا تا غرب آسیا شیفته این شهید عزیز هستند و اگر دشمنان عصبی هستند می‌گوییم عصبی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از