حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

انتخابی عاقلانه برای آبادانی؛

شرکت در انتخابات همبستگی ملی را افزایش می‌دهد

شرکت در انتخابات همبستگی ملی را افزایش می‌دهد

انتخابات پرشور و انتخاب فرد اصلح تضمین‌کننده آینده روشن برای کشور است و کشور بر روی ریل پیشرفت و ترقی قرار خواهد گرفت و همبستگی ملی را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ «انتخابات و مشارکت در آن»، یکی از پرتکرارترین واژه‌ها در روزهای اخیر به شمار می‌رود و همه می‌دانیم برای اینکه ایران اسلامی بیش‌ازپیش در کشور و جهان اقتدار داشته باشد باید مشارکت حداکثری در انتخابات صورت گیرد.

 انتخابات پرشور و انتخاب فرد اصلح تضمین‌کننده آینده روشن برای کشور است و کشور بر روی ریل پیشرفت و ترقی قرار خواهد گرفت.

 امامین انقلاب همواره بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید دارند و مردم ولایت‌مدار به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و در استفاده از حق قانونی خود در انتخابات شرکت می‌کنند.

 دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که جمعه ۱۵ تیرماه برگزار خواهد روز سرنوشت‌ساز ملت ایران به شمار می‌رود و مردم باید با تحقیقات خود فردی را انتخاب کنند که برنامه دارد و ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی عزیز است.

 باید در میان این دو نامزد انتخابات مشاهده کرد که کدام یک از آنها اخلاق، منش و برنامه‌هایش برای آبادانی کشور بیشتر است و آن را انتخاب کرد.

 

شرکت در انتخابات همبستگی ملی را افزایش می‌دهد

 انتخابات پاسداری از دموکراسی است

 ابراهیم ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: دلایل مختلفی برای این اهمیت وجود دارد اولین نکته آن تأثیرگذاری بر آینده کشور هست، با شرکت در انتخابات، شهروندان می‌توانند به‌صورت مستقیم در تعیین سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های مهم کشور نقش داشته باشند.

وی افزود: نکته دوم پاسداری از دموکراسی است، مشارکت در انتخابات نشان‌دهنده حمایت از دستگاه دموکراتیک و فرایندهای قانونی است و به حفظ و تقویت دموکراسی کمک خواهیم کرد. 

مدرس مدرسه علوم دینی اسماعیلیه گیاه‌دان قشم تأکید داشت: رأی‌دادن فرصتی است برای بیان نظرات و حقوق شهروندی که قانون این حق را به همه شهروندان داده است.

عالم اهل‌سنت هرمزگان بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات می‌تواند مسئولیت‌پذیری مقامات منتخب را افزایش دهد، زیرا آن‌ها می‌دانند که برای دوره‌های بعدی نیز باید به نیازها و خواسته‌های مردم پاسخ دهند، پس حتماً باید مشارکت پرشور و بالا صورت گیرد.

 شرکت در انتخابات همبستگی ملی را افزایش می‌دهد

وی افزود: نکته دیگر که بر اهمیت انتخابات بیشتر می‌افزاید مقابله با فساد است، حضور گسترده مردم در انتخابات می‌تواند نظارت بر فرایند انتخابات را افزایش دهد و به کاهش فساد کمک می‌کند.

ابراهیمی عنوان کرد: شرکت در انتخابات می‌تواند به تقویت همبستگی ملی و احساس تعلق به جامعه کمک کند، زیرا افراد احساس می‌کنند که در ساختار حکومتی کشورشان نقش دارند.

عالم اهل‌سنت هرمزگان خاطرنشان کرد: در پایان این را خدمت عزیزان مطرح سازم که حضور در انتخابات نه‌تنها حق شهروندی، بلکه وظیفه‌ای است که می‌تواند تأثیرات بلندمدتی بر جامعه و آینده کشور داشته باشد، به همین خاطر در خواست ما از آحاد افراد جامعه مشارکت قوی و بالاست، امیدوارم که الله متعال کشور عزیزمان ایران را از گزند دشمنان مصون نگه دارد.

 

شرکت در انتخابات همبستگی ملی را افزایش می‌دهد

 
انتخابات، تجلی جمهوریت در کشور است
شیخ یوسف جمالی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: انتخابات از بارزترین وجوه به کرسی نشاندن اراده عمومی و معیار مهم نقش‌آفرینی مردم در هر کشوری است.

وی افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری از مهم‌ترین نمونه‌های مشارکت مستقیم سیاسی مردم در اداره کشور است و در نظام ما تجلی جمهوریت است.

 
مردم با درک شرایط کشور در انتخابات شرکت کنند
 

 امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس تأکید داشت: امید است مردم ما با درک شرایط کشور همچون گذشته در این امر مهم مشارکت کنند و اراده خود را در جهت مدیریت چهارساله آینده قوه مجریه به منصه ظهور رسانند.

 

شرکت در انتخابات همبستگی ملی را افزایش می‌دهد

ویژگی‌های شهید رئیسی معیار انتخاب اصلح است

مسعود راهبر در گفتگو با خبرنگار بیان کرد: از آحاد ملت شریف ایران اسلامی دعوت می‌کنم با حضور حداکثری خود و انتخاب شخص اصلح برگ زرین دیگری را در اقتدار و عزت ایران اسلامی رقم زنند.
وی افزود: امروز نگاه دنیا به ملت ایران دوخته شده است انتخابات مهم است و نشان از مردم‌سالاری دینی ما است.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرلنگه عنوان کرد: ویژگی‌های شهید رئیسی از معیارها و مولفه‌های انتخاب اصلح است که ملت ایران حضور خود و انتخاب فرد اصلح می‌توان راه نورانی شهید جمهور ادامه یابد.

راهبر خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری و لبیک به ندای مقام معظم رهبری در روز جمعه هشتم تیرماه در اعتلا و تثبیت انقلاب اسلامی در دنیا نقش‌آفرینی می‌کنیم.

 جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت در منطقه قرار دارد

 بیگلری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این برهه از زمان، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت در منطقه قرار دارد. با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و عملکرد موفق دولت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، ایران به‌عنوان الگویی برای کشورهای تحت سلطه و محور مقاومت، حتی دانشجویان آمریکایی قرار گرفته است.

 
وی عنوان کرد: با شهادت شهید جمهور آیت‌الله، بسیار پر اهمیت است که چه کسی و با چه خط فکری به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی انتخاب می‌شود. رئیس‌جمهوری که مدافع محرومان و امنیت ملی باشد یا رئیس‌جمهوری که غرب‌گرا باشد و چشم به آمریکا بدوزد.

 مدیر حوزه علمیه بندرخمیر با بیان اینکه این دوره حتی یک رأی هم سرنوشت‌ساز است، گفت: اختلاف یک رأی در تعیین رئیس‌جمهور مؤثر است. از طرفی عدم مشارکت در انتخابات، دشمن را برای مداخله در امور کشور ترغیب خواهد کرد.

 با انتخاب اصلح دشمنان ناامید می‌شوند


بیگلری مطرح کرد: ازآنجایی‌که هر ایرانی وطن‌دوستی خواهان ایرانی قوی و قدرتمند است، واجب و ضروری است که در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشد. چرا که مشارکت حداکثری در انتخابات، پشتیبانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، تأیید خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

 وی خاطرنشان کرد: از همه ملت ایران، پیر و جوان، مرد و زن دعوت می‌کنیم برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از خون شهدا در این انتخابات مشارکت داشته باشند و با انتخاب اصلح خود دشمنان را ناامید کند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از