خبر های امروز : 1
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
سیاست مجازات رژیم صهیونسیتی در دستور کار است
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در کنار ملت ایران آمادگی مواجهه با سناریو دشمن را خواهد داشت بلکه سیاست تنبیه و مجازات دشمن صهیونیستی را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، امیر آشتیانی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در رژه نیروهای مسلح با حضور فرماندهان عالی نیروهای مسلح کشورمان در کنار آب‌های خلیج‌فارس، اظهار کرد: در روزشمار تاریخ انقلاب اسلامی روزشمار دفاع مقدس یک برهه برجسته و مهمی از تاریخ کشور ما است.

وی افزود: برهه‌ای که یادآور حماسه‌های بزرگ و تجارب راهبری است و ما از این دوران سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده به بحمدالله درس‌های مهمی آموختیم، درس‌های که دست‌مایه رشد و تثبیت مواضع و انقلابی و حق‌طلبانه ما شد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در حرکتی پیش‌رونده به‌سوی آینده روشن و سراسر امید توأم با پیشرفت، نصرت و پیروزی، ما از دفاع مقدس آموختیم در جهانی که سردمداران فریبکار و مزور آن بر تهدید و تجاوز جنایت و غارت سرمایه‌های مادی و معنوی کشورها و تهاجم به ارزش‌های فرهنگی جوامع بشری تمرکز کرده‌اند بایستی بابصیرت و معاونت و مقاومت برآمده از عاشورای حسینی بر روی پای خود بایستیم و قوی باشیم .

امیر آشتیانی عنوان کرد: ما از دفاع مقدس آموختیم، ولایت‌پذیری رمز پیروزی ما در همه عرصه‌ها است و همان مسیری که در دفاع مقدس با تبعیت از امام راحل و پیروز مقتدرانه و افتخارآمیز در جنگ سخت را برای ما به ارمغان آورد.

وی اظهار کرد: اینک با اهتمام به فرامین گوهربار مقام معظم رهبری و عبور از تنگناها و موفقیت‌ها را در میادین پیشرو را تجربه کنیم و همه ما مصمم هستیم برای پیروزی و عزت و پیشرفت انقلاب اسلامی قوی و مقتدر تلاش کنیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس اضلاع هندسه قدرت نظامی جمهوری اسلامی را برجسته و متبلور ساخت و قدرتی برگرفته از مقاومت مردمی و روحیه جهادی و شجاعت و ابتکار نیروهای مسلح و عناصری از توان رسمی جمهوری اسلامی که در یک جنگ نابرابر و تحمیلی در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح و حامیان جهانی آنان مقتدرانه بایستاد و مقتدرانه مقاومت کند و قدرت الهی و مردمی جمهوری اسلامی را عملاً به همه ناظران عالم اثبات کند.

آشتیانی تأکید کرد: ظرفیت‌های گران‌بها و ارزشمندی که در برهه کنونی باتکیه‌بر دانش دفاعی بومی و تجهیزات نظامی پیشرفته و مهارت و تجارب میدانی به‌دست‌آمده است نظام جمهوری اسلامی ایران را به قدرتی بلامنازع تبدیل کرده است که نه‌تنها هر گونه تهدید بلکه و سناریو مواجهه با مستقیم دشمن را منتفی و بی‌اثر نموده است؛ بلکه مدل مؤثر برای کشورهای مظلوم و آزاده جهان تبدیل شده است و پیروزی محور مقاومت از برکات این رویکرد و نگاه راهبردی است.

وی بیان کرد: امروز قدرت تسلیحاتی و اشراف اطلاعاتی و نفوذ منطقه‌ای و توان علمی و فناوری و فن آورانه نیروهای مسلح در کنار قدرت بسیج ملی و انقلابی و جهانی و از همه بالاتر قدرت الهی و ایمانی نیروهای مسلح ما طرفینی را فراهم کرده که بر اساس تدابیر و سیاست‌ها قادریم، معادلات و محاسبات دشمن را با چالش جدی و شکست قطعی مواجه سازیم. 

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: همان‌طور که در هفته‌های اخیر و بعد از شهادت رهبر شجاع و مجاهد برجسته و مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه تشکیلات نظامی و امنیتی و اطلاعاتی دشمن زبون رژیم صهیونیستی با فشار سخت روانی و تنگناهای امنیتی و راهبردی مواجه گردید ازاین‌رو نیروهای مسلح در کنار ملت شریف ایران و با تاسی از فرهنگ عاشورا و آموزه‌های معرفتی و انقلابی به‌صورت آگاهانه و مقتدرانه نه‌تنها آمادگی مواجهه با هر نوع سناریو دشمن را خواهد داشت؛ بلکه سیاست تنبیه و مجازات دشمن متجاوز صهیونیستی را در دستور کار دارد.

امیر آشتیانی تصریح کرد: اقدام پلید این رژیم در لبنان که امنیت جامعه جهانی را به مخاطره انداخته و باب جدیدی را در کشتارجمعی ظاهر ساخته نه‌تنها هیچ دستاوردی برای آنان نداشته؛ بلکه شرایط را برای این رژیم جعلی سخت‌تر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: سیاست جمهوری اسلامی در قبال منطقه و بین‌الملل، استقرار صلح و ثبات و آرامش است؛ اما با هرگونه مداخله، بی‌نظمی و اقدامات تحریک‌آمیز و تجاوز به حقوق ملت‌ها و اعمال فشار بر کشورها و مردم منطقه را از ناحیه هر کس چه دشمنان بالفطره آمریکایی و صهیونیستی باشد و چه از ناحیه کم‌خرد آنان مخالفیم و به حول و قوت الهی از هر طریق در مقابل آن ایستاده و به تکلیف خود عمل می‌کنیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی بر این واقعیت واقف هستند که توان دفاعی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی سرنوشت هر نوع سناریو و تعرض محتمل را تغییر خواهد داد .

امیر آشتیانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در مقابل هر گونه مواجهه با گردن کشان زورگو و جاه‌طلبان دنیاپرست اهل مماشات و سازش نیست و ما بر اصول و مرام خودمان به‌هیچ‌وجه با ظلمت و تاریکی کنار نخواهیم آمد.

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ