حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه موقت جزیره بوموسی:

سیاست‌های توسعه دریا محور اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم

سیاست‌های توسعه دریا محور اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم

امام جمعه موقت جزیره بوموسی گفت: لازم است کلیه مسئولین کشوری و استانی نسبت به پیاده سازی و تحقق توسعه دریا محور علی الخصوص در جزایر خلیج فارس اهتمام داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ حجت الاسلام سعید جاودان، امام جمعه موقت جزیره بوموسی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان  گفت: لازم است کلیه مسئولین کشوری و استانی نسبت به پیاده سازی و تحقق این توسعه سیاست‌ها علی‌الخصوص در جزایر خلیج‌فارس اهتمام داشته باشند.
وی  در ادامه افزود: این سیاست می‌بایست در جزایر به خصوص شهرستان بوموسی بیشتر نمایان شود و در این خصوص تلاش کنیم و اگر تلاش و اقدامی نداشته باشیم سایر کشورها از ذخایر دریا استفاده خواهند کرد.

امام‌جمعه موقت بوموسی در خطبه دوم با اشاره به نگرانی برخی از خواص در خصوص نگرانی وارد شدن ایران در جنگ اشاره کرد و گفت: افرادی که امروز نگران سایه جنگ هستند در دوران هشت سال دفاع مقدس که جوانان در جبهه پرپر می‌شدند در کشور آمریکا بودند.
 
امام جمعه موقت بوموسی با اشاره به آیه شریفه قرآن کریم که فرمودند: علم نور می‌باشد و تقدم آن تقوای الهی است ضمن دعوت از همه مومنین و مومنات به تقوا الهی گفت: همه چیز درزندگی انسان اثر مستقیم دارد مانند لقمه حلال.
وی خاطرنشان کرد:  پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید : تربیت کنید فرزندان خود قبل از اینکه به دنیا بیایند در شکم مادران باید کار تربیتی شروع شود.

در ادامه بیان کرد: خانواده اصیل بودن در زندگی انسان مهم می باشد همانند حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر سفارش می‌کنند که مدیران و کارگزاران خود را از افرادی انتخاب کن که دارای خانواده صالح باشند.

انتهای خبر/
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از