حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان مطرح کرد:

سلامت و امنیت انتخابات با تمرکز بر فناوری‌

سلامت و امنیت انتخابات با تمرکز بر فناوری‌

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان، تمرکز بر فناوری را در تأمین سلامت و امنیت انتخابات مهم دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، دومین جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندای و رئیس ستاد انتخابات استان و حضور کلیه اعضای ستاد در محل سالن جلسات برگزار شد. 

احسان کامرانی، رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در این جلسه با عرض تسلیت عروج ملکوتی رئیس محترم جمهوری و همراهانش و ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: باتوجه به برگزاری انتخابات زودهنگام در شرایط پیش‌آمده، مسئول هستیم در زمان اندک با انجام فشرده‌ فرآیندها این انتخابات را در کمال سلامت و امنیت برگزار کنیم. 

وی با تاکید براینکه رای مردم حق الناس است افزود: مبنای کار قانون است، فرمانداران و بخشداران قانون را مطالعه و در هر صورت مراقبت کنند تا انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، توجه به مولفه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات را بسیار مهم و چراغ راه همه فرمانداران و بخشداران و عوامل انتخابات دانست و بیان داشت: تمرکز بر مسئله فناوری انتخابات بسیار مهم است و از همه کمیته‌ها می‌خواهیم با تمام قوا پای کار باشند تا انتخاباتی در شان نظام و مردم قدرشناس ایران اسلامی داشته باشیم. 

در این جلسه، محمدجواد خجسته دبیر ستاد انتخابات استان نیز ضمن عرض تسلیت شهادت ریاست محترم جمهوری و ارتحال امام راحل (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به بیان دستورکار جلسه و ارائه گزارشی از عملکرد ستاد و برنامه‌های پیش رو پرداخت در ادامه نیز هر یک از روسای کمیته‌ها به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از