حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

در راستای تحقق جهاد تبیین؛

سازمان تبلیغات و صدا و سیما همکاری می‌کنند

سازمان تبلیغات و صدا و سیما همکاری می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: آمادگی داریم تا در راستای تحقق جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری و همچنین زدودن شبهات و … با صداوسیما مرکز خلیج‌فارس، تولیدات مشارکتی داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جلسه هیئت اندیشه‌ورز که با حضور قائم‌مقام صداوسیما مرکز خلیج‌فارس که در محل صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تولید محتوا در بخش رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان، نگاه ویژه داریم و آمادگی داریم تا در راستای تحقق جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری و همچنین زدودن شبهات و … با صداوسیما مرکز خلیج‌فارس، تولیدات مشارکتی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: علی‌رغم تمام اتفاقات، اما صداوسیما باز هم تأثیرات خود را بر مخاطب می‌گذارد حتی اگر مخاطب اندک داشته باشد، اینکه فعالان بخش اقتصادی هنوز برای تبلیغات و رونق کار خود از تلویزیون استفاده می‌کنند که این بیانگر اثرگذاری صداوسیما بر مخاطبان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حقانی اظهار امیدواری کرد: با تعامل و گفتگو بیشتر بتوانیم تولیدات محتوایی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و تحقق جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری با همکاری و همدلی گام‌های مؤثرتری برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین در ادامه بر لزوم و ضرورت راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی در حوزه‌های مختلف تأکید و تصریح کرد: در راستای تحقق جهاد تبیین و برنامه‌های ماه محرم و صفر و همچنین مهرو اره و … نیازمند اطلاع‌رسانی به‌موقع هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از