حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

هواشناسی؛

رگبار پراکنده باران در ۱۰ استان

رگبار پراکنده باران در ۱۰ استان

طبق اعلام سازمان هواشناسی، امروز دوشنبه رگبار پراکنده باران در ۱۰ استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از ایرنا، سازمان هواشناسی اعلام‌ کرد: امروز (دوشنبه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و در سواحل شمالی و ارتفاعات البرز همچنین در مناطقی از فارس، شمال هرمزگان و جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

فردا (سه‌شنبه) علاوه بر مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، همچنین در شمال و غرب هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه فقط در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و در شمال و غرب هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رگبار رخ می‌دهد.

پنجشنبه فقط در سواحل دریای خزر، ابرناکی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

جمعه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و در خراسان شمالی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

قابل ذکر است طی روزهای پنجشنبه و جمعه در نوار شمالی کشور، افزایش وزش باد همراه با کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

طی پنج روز آینده در برخی مناطق واقع در نوار شرقی و مرکز کشور در برخی ساعات وزش باد شدید، گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود، همچنین شرق دریای عمان مواج است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از