حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

راهپیمایی ۱۳آبان در ۶۳نقطه هرمزگان برگزار می‌شود

راهپیمایی ۱۳آبان در ۶۳نقطه هرمزگان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت:راهپیمایی ۱۳آبان در ۶۳نقطه استان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد عصر امروز دوشنبه در گفتگوی رسانه‌ای اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از رویدادهای سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی در تقابل با استکبار جهانی است.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: امروز شاهد دست و پا زدن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و کشورهای اروپایی و رژیم منحوس صهیونسیتی هستیم، برای ترمیم آبروی خود دست به جنایت انسانی و کودک‌کشی در غزه هستند و به امید خدا مردم فلسطین پیروز خواهند شد.

 

وی در ادامه افزود: به مناسبت به یوم الله ۱۳ آبان بیش از ۱۵۰ برنامه شاخص فرهنگی و تبیینی و ترویجی در سراسر استان هرمزگان در حال اجرا است.

 

 ایمانی‌فرد بیان کرد: نشست‌های دانشجویی در هرمزگان با حضور اساتید با موضوع تاریخ انقلاب، برپایی موکب‌های فرهنگی و اجتماعی و تبیینی در خصوص روز ملی مبارزه استکبار در طول یک هفته از هشتم تا ۱۳ آبان‌ماه، ۱۳پروژه خدمت‌رسانی دولت در حوزه آموزش و پرورش، درمان و آموزش از برنامه‌های که اجراشده و درحال اجرا می‌باشد به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

وی تأکید کرد: برگزاری تجمع یک‌هزار نفری دانش‌آموزان در گلزار شهدای بندرعباس، همایش استانی روز نوجوان و افتتاح اردوی راهیان پیشرفت از سراسر کشور به‌منظور بازدید از شرکت نفت ستاره خلیج فارس و حضور در عرشه ناو شهید ناظری و تجلیل از برترین علمی در استان هرمزگان می‌باشد.

 

وی اظهار کرد: تبلیغات شهری، تأمین اتوبوس جهت جابجایی دانش‌آموزان و مردم، برگزاری مسابقات در فضای مجازی با موضوع مرگ بر آمریکا و انقلاب دوم، اعزام مبلغ به مدارس، گفتمان دانش‌‌آموزی در مدارس از دیگر ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

 

 مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ۶۳ نقطه در تمامی شهرستان‌ها، شهر ها، بخش‌ها و برخی از روستاهای استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور با برنامه‌های مختلف تبیینی و فرهنگی برگزار می‌شود‌.

 

 ایمانی‌فرد اعلام کرد: همراهی خانواده‌ها با فرزندان و دانشجو و دانش‌آموز در راهپیمایی روز ۱۳ آبان به شکوه این مراسم خواهد افزود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از