حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/06 | 2024/06/26

Logo

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد:

رئیس‌جمهور منتخب شاخصه‌های شهید رئیسی را دارا باشد

رئیس‌جمهور منتخب شاخصه‌های شهید رئیسی را دارا باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد گفت: در انتخابات پیش‌رو، کاندیدا اصلح را انتخاب کنیم تا به افرادی برسیم که شاخصه‌های شهید رئیسی را دارا باشند.

سجاد دهقانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» با بیان اینکه این روزها در کشورمان، بحث انتخابات، مطرح است و مهم‌ترین موضوع در کشور، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است، اظهار کرد: حضرت آقا فرمودند «حماسه انتخابات پیش‌رو تکمیل‌کننده حماسه بدرقه شهیدان خدمت است»، بدین معنی که همانطور که مردم در بدرقه شهید جمهور و دیگر افرادی که همراه ایشان به شهادت رسیدند حماسه خلق کردند و مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت حضور گسترده داشتند همان‌گونه نیز با همان شور و هیجان در امر مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: چرا که حضور حداکثری افراد در انتخابات، مطمئناً می‌تواند پشتوانه قوی برای نظام و انقلاب اسلامی باشد، شاید دلیل حضور میلیونی مردم در بدرقه رئیس‌جمهور شهیدمان، شاخصه‌هایی بود که این شهید بزرگوار داشتند، یا مواردی که به جد پیگیر بودند، این حضور میلیونی بیانگر مقبولیت شهید جمهور در بین مردم قدرشناس ایران اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد بیان کرد: اگر بخواهیم نگاه ویژه به شاخصه‌ها و ویژگی‌های رئیس جمهور شهید داشته باشیم می‌توانیم بر اساس همین موارد، افراد شاخص و اصلح را در انتخابات پیش‌رو انتخاب کنیم و به افرادی برسیم که شاخصه‌های شهید رئیسی را دارا باشند.

دهقانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری، در سخنرانی‌ چهاردهم خردادماه سال جاری، مواردی را درخصوص ویژگی‌های شهید رئیسی بیان فرمودند که اگر به این موارد دقت کنیم می‌توانیم شخص اصلح را در انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب کنیم، چراکه یکی از شاخصه‌های شهید رئیسی این بود که در میان مرزبندی با دشمنان نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران، صراحت داشتند و هیچ‌وقت دوپهلو صحبت نمی‌کردند یا اینکه با لبخندی، توسط دشمنان، التماس کنند، هرگز از این کارها انجام نمی‌دادند.

وی با بیان اینکه شهید جمهور، اگر قرار بود نسبت به دشمنان حرفی را بزنند، بدون هیچ ابهامی حرفشان را بیان می‌کردند، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مظهر شعارهای انقلاب اسلامی بودند و این شعارها را احیا کردند چراکه در مسیر و امتداد ولایت فقیه به پیش می‌رفتند و در مسیر انقلاب پیشرو بودند و شعائر مد نظر انقلاب اسلامی را رعایت می‌کردند و این شعائر، خط قرمز ایشان بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد تصریح کرد: شهید جمهور مرد کار و در پی خدمت به مردم و در این مسیر، خستگی‌ناپذیر بودند و در خدمت به مردم روز را از شب نمی‌شناختند‌، این شهید والامقام، خستگی را خسته کرده بودند، شهید جمهور، نحوه مدیریت نوینی را وارد کشور کردند و همه چیز اعم از کار و راه و ... جهادگونه بود.

دهقانی ادامه داد: در روابط با کشورهای خارجی نیز به دنبال راهی برای حفظ منافع ملی بود و راهی را انتخاب می‌کرد که به نفع کشورمان باشد، به دنبال این نبود که تمام موضوعات را به یک موضوع خاص گره بزنند، بلکه از هر راه ممکن ورود می‌کردند تا مسائل کشور را حل و فصل کنند.

وی افزود: رئیس‌جمهور شهید به دنبال این بودند که به فرموده امام راحل انقلاب اسلام و ایران را به دیگر کشورها صادر کنند، شهید جمهور شخص صمیمی و باصفا بودند که با رفتار خود با وزرا و مدیران دولتی مردمان عادی جوانان و نوجوانان به گونه‌ای بود که احساس صمیمیت و رفاقت در آن پدیدار بود و  برای همین همیشه مردم خودشان را دور از ایشان نمی‌دیدند و با مردم کرامت و عزت صحبت می‌کرد و برخورد می‌کرد مردم به دنبال این بودند که با ایشان ارتباط نزدیکی برقرار کند و گاهاً در مسیرهایی که مردم برای استقبال از ایشان تجمع می‌کردند برای صحبت با مردم و برقراری ارتباط با آنان، خودرو را متوقف می‌کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی حفظ کرامت انسانی را مدنظر قرار داشتند و هرگز نسبت به افراد بی‌حرمتی و اهانت نمی‌کردند و حرمت همگان را نگه می‌داشتند، در تمامی موارد دیدیم که به جوانان اعتماد می‌کردند و به دنبال تکریم جوانان بودند و برخورد همراه با کرامت و عزت ایشان، مردم به هیجان واداشته و سبب شده بود تا همیشه خواهان دیدار با ایشان بودند. 

دهقانی خاطرنشان کرد: تمامی این ویژگی‌ها و خصلت‌های اخلاقی شهید جمهور سبب شده بود تا در میان مردم ایران و کشورهای دیگر، حتی کشورهایی که هیچ‌گونه ارتباطی با ایران نداشتند، برای نخستین‌بار به ایران آمدند و در مراسم تشییع جنازه ایشان شرکت کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از