حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرماندار شهرستان رودان:

دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است

دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرستان رودان گفت: شناسنامه انقلاب اسلامی دهه فجر می‌باشد و باید برای آن به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ عبدالرضا سالاری در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان رودان اظهار کرد: دهه فجر شناسنامه انقلاب اسلامی می‌باشد و باید برای آن به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی شود.

فرماندار رودان در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهور به استان هرمزگان تاکید کرد: باید تمامی دستگاه‌ها برای بیان مشکلات و پتانسیل و نیازمندی‌ها در تمامی بخش ها آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: بیان راهکارهای افزایش مشارکت و اجرای آن از سوی دستگاه‌ها ضروری است.

سالاری در ادامه بر لزوم ایجاد نشاط و ایجاد امید در جامعه در برنامه گرامیداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد.

فرماندار شهرستان رودان ادامه داد: دشمن با اصل انقلاب و برگزاری انتخابات در ایران مشکل دارد و بی مهابا و با سرعت به دنبال فرصت گیری از ملت ایران است.

سالاری بیان کرد: بایستی برای مشارکت در انتخابات جهاد تبیین صورت بگیرد و مدیران در حوزه مأموریت خود با عملکرد مناسب ضمن مردم داری، در مشارکت همگانی نقش آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: مدیران در حوزه مأموریت اداری و تأثیر اجتماعی خود برای برگزاری و مشارکت همگانی در انتخابات اهتمام ویژه داشته باشند.

سالاری تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در شهرستان انجام شده است و باید این دستاوردهای بزرگ به بهترین شکل ممکن به اطلاع مردم رسانده شود.

فرماندار رودان عنوان کرد: احصا مشکلات و تلاش برای رفع آن‌ها دیگر وظیفه مهم مسئولان است که قطعا با این کار امید در جامعه تزریق می‌شود و انسجام و نوآوری در اجرای برنامه‌های دهه فجر مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه خدمت به مردم بنا شده است.

سالاری بر لزوم مردمی سازی برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: حضور در بین مردم و با مردم بودن ضرورت برنامه‌های دهه فجر است.

وی تصریح کرد: دهه فجر باید موجب حضور چشمگیر مردم در صحنه انتخابات باشد و قطعا مشارکت بالا در انتخابات برای دشمن از هزاران موشک سخت‌تر و بالاتر است و آنها تمام تلاششان را برای ایجاد ناامیدی در جامعه می‌کند.

فرماندار رودان فضای نشاط اجتماعی در دهه فجر را تبیین لازم برای جوانان و نوجوانان در مسیر نکوداشت و اهمیت این جایگاه دانست.

سالاری با اشاره به تشکیل کمیته‌های شانزده‌گانه ستاد دهه فجر شهرستان رودان بر لزوم ارایه برنامه های مناسب و موثر در این ایام از سوی کمیته ها تاکید کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از