حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

توسط نهادهای مختلف صورت گرفت؛

دعوت از مردم هرمزگان برای مشارکت در انتخابات

دعوت از مردم هرمزگان برای مشارکت در انتخابات

جمعی از مسئولان و نهادهای مختلف با صدور بیانیه از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ جمعی از مسئولان و نهادهای مختلف با صدور بیانیه‌های مختلف مردم ولایتمدار و ولایی استان هرمزگان را بای مشارکت د رانتخابات دعوت کردند.

دعوت حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان برای حضور مردم در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که ملت رشید ایران در یک آزمون بزرگ‌تری در سال جدید قرار گرفته و همانطوری که سیلی محکمی در حماسه بزرگ ۲۲ بهمن به دشمنان زدند وقت آن رسیده که در حماسه انتخابات ۱۱ اسفند با سیلی محکم‌تری به استکبار جهانی و مزدورانشان، بار دیگر خالق حماسه شگرف دراین عرصه بوده و با گفتن یک « نه » بزرگ به دشمنان ملت و تجزیه طلبان آنان را مایوس و دوستان انقلاب را در جهان شادمان نمایند.

 بدین وسیله از مردم انقلابی و بصیر استان هرمزگان اعم از شیعه و برادران اهل سنت می خواهم همانطور که در گذشته افتخار آفریدند این بار نیز با شرکت موثر خود در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات خود به ثبت رسانده و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین و آرمانهای شهیدان را تجدید نمایند.

انتخابات، رسیدن به آینده روشن است

جمعی از  مهندسان جامعه کشاورزی استان هرمزگان مشارکت با انتشار بیانیه‌ای، از انتخابات به عنوان آئینه کنار هم بودن و رسیدن به آینده‌ای روشن یاد، و از آحاد جامعه جهت حضور حداکثری دعوت کردند.

متن بیانیه جمعی از  مهندسین جامعه کشاورزی استان هرمزگان مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم». (رعد، ۱۱)

انتخابات آئینه کنار هم بودن و رسیدن به آینده‌ای روشن است و یقیناً هر انتخابی در سرنوشت جامعه موثر خواهد بود و حضور در آن نشانه مهمی از رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی است.

اینک همه ما مهندسان جامعه کشاورزی استان هرمزگان از عموم مردم و جامعه کشاورزان و دامداران و صیادان استان دعوت می‌کنیم  که  با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی و لزوم مشارکت حداکثری با حضور پر شور و حداکثری خود در انتخابات یازدهم اسفندماه حماسه‌ای دیگر خلق کنند وعظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

اقتدار کشور با مشارکت حداکثری در انتخابات

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان و‌ مسئولین کانون‌‌های بسيج حقوقدانان سراسر استان با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردمی و جامعه حقوقی و قضایی استان را به حضور در انتخابات دعوت و تاکید کردند: برای اقتدار نظام اسلامی و حل مشکلات کشور باید در انتخابات شرکت کنیم.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با سلام و تحیات الهی ؛
بسم الله الرحمن الرحیم
إنا هدیناه السَّبیل إما شاکراً و إما کفوراً.
از این رو تمامی شیرین کامی‌ها و تلخکامی‌های انسان ریشه در حُسن یا سوء انتخاب‌های او دارد و البته که بی‌انتخابی خود نوعی انتخاب و تفویض حق انتخاب خود به دیگران است.
یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

این انقلاب زنده به حمایت صاحبان اصلی آن یعنی مردم است. ملت بزرگ و شریف ایران انبوهی از بحران‌ها، جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه را توانست با سربلندی پشت سر بگذارد. به رغم همه این مشکلات، پیشرفت‌های متعدد و پر شمار در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری به قدری پر شتاب بوده و هست که تعبیر بی نظیر« نزدیک قله ایم» توسط رهبر فرزانه انقلاب عنوان شد.

ایشان مقصود از قله را، قله حاکمیت دین خدا، حاکمیت حق و حاکمیت عدل بر شمردند. یقینا طی این مسیر سختِ به سمت قله، به برکت استقرار نظام «جمهوری اسلامی» صورت پذیرفته است. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: هر دو کلمه‌ «جمهوری» و «اسلامی» وابسته‌ به انتخابات است.

خوب می‌دانیم اگر خواهان حل مشکلات کشور هستیم، باید در انتخابات حضور پیدا کنیم و اطرافیان و افراد جامعه را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم. یقینا هر چه مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش پیدا خواهد کرد.
در شرایطی که استکبار جهانی، ناامید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ نرم و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است، ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی به مدد هوشمندی و بصیرت انقلابی و پیروی از خط راستین ولایت و امامت با حضور پرشکوه خود در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ این بار هم نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهانخوار را به یأس و شکست تبدیل خواهند کرد و گام دیگری در نیل به سمت قله‌ها، آبادانی و سربلندی ایران، و تشکیل تمدن نوین اسلامی بر خواهند داشت.
رسالت خواص جامعه و از جمله حقوقدانان «جهاد تبیین» است و یکی از مصادیق فعلی جهاد تبیین حضور در انتخابات و دعوت به حضور حداکثری است.مطابق بیانات رهبر‌ معظم انقلاب: همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند، وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند. فراموش نکنیم که حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست؛ حق است؛ حقّ مردم است که انتخاب کنند. بنابراین از همه اقشار جامعه به ویژه قضات، وکلاء ، سردفتران و دفتریاران، کارشناسان، اساتید و دانشجویان عزیز استدعا داریم ضمن تبیین شرایط کنونی ایران عزیز و مخصوصاً تحولات منطقه و جهان و نقش موثر مجلس انقلابی و نخبگانی یک بار دیگر به پاسداشت حرمت خون شهیدان و ادای دین به آنها ، نقش تبیین گرانه تاریخی خود را با تمام قوا به نیت قرب الهی انجام دهیم.

و چه زیبا سيد الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز فرمودند: بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.

دعوت گروه بهداشت و سلامت مجمع بسیجیان استان هرمزگان برای شرکت در انتخابات

گروه بهداشت و سلامت مجمع بسیجیان استان هرمزگان با سرلوحه قراردادن کلام گوهربار مقام معظم رهبری مدظله العالی که فرمودند دو کلمه جمهوری و اسلامی هر دو وابسته به انتخابات است تمامی اقشار فهیم بصیر ولایت مدار و دریادل هرمزگان را به مشارکت قوی و حضور پرشور در میدان بزرگ انتخابات در جهت رقم زدن انتخاباتی تحول آفرین با انتخاب خدمتگزارانی هم راستا با ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و مجاهدان واقعی انقلاب دعوت می‌نماید تا کوردلان و دشمنان دگر باره نظاره گرباشند ایران اسلامی همچنان زنده؛ با صلابت و پا برجاست.‌‌‌‌

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از