حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده ناحیه سپاه حاجی‌آباد:

دشمنان به دنبال برهم زدن آرامش کشور بودند

دشمنان به دنبال برهم زدن آرامش کشور بودند

فرمانده ناحیه سپاه حاجی‌آباد با اشاره به تلاش بیهوده دشمنان در اغتشاشات سال گذشته گفت: دشمنان به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت کشور بودند.

سجاد دهقانی در مصاحبه با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «هرمز» اظهار کرد: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته با اقدامات خود به‌دنبال ادامه پروژه مهسا امینی به دنبال به چالش کشیدن امنیت کشور بودند و در پروژه‌های مختلف با مسمومیت دختران دانش‌آموز، قیمت ارز و سکه و غیره سعی در برهم زدن آرامش و امنیت کشور داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی‌آباد افزود: نقشه‌ها، برنامه‌ها و هزینه‌های زیادی برای سقوط جمهوری اسلامی خرج کرده و می‌کنند بگونه ای که در شهریور سال گذشته با کد جدیدی که همراه با مرگ این خانم و دختران دیگر مانند نیکا شاکرمی شروع به آغاز اغتشاشات کردند. و حجاب و عفاف و خانواده را نشانه گرفتند. البته این یک بهانه‌ای برای ادامه دشمنی آنها با جمهوری اسلامی بود.

دهقانی گفت: اما با شروع اعتراض‌گونه یک عده قلیلی که فریب مکر و حیله دشمن و این کارخانه تولید دروغ خورده بودند. از خوشحالی سر از پا نمی‌شناختند و اعلام کردند که کار این نظام تمام است. اما از انجا که آحاد مردم با این نقشه شوم دشمنان همراه نشدند و این عدم همراهی مردم با دشمن که به دلیل بصیرت و تجربه گذشته و عدم اطمینان به غرب و آمریکا، برخلاف تصور و هزینه‌های بالای که برای این کار شده بود دوباره با شکست همراه شد و برنامه‌های که در ذهن می‌پروراندند و همچنین طوری که برای جوان ایرانی، زن ایرانی و خانواده ایرانی پهن کرده بودند. همچون سرابی پیش رویشان قرار گرفت. 

 وی در ادامه بیان کرد: این امپراطوری دروغ یعنی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیست و رسانه‌های که برای کشورهای مختلف به خصوص مسلمانان بحث آزادی بیان را مطرح می‌کنند در کشور خودشان اگر مردم از روی آزادی بیان، اما خلاف سلیقه آنها حرفی بزنند یا عملی انجام دهد آنچنان برخوردی با او می‌کنند که حتی گاهی اوقات منجر به مرگ او می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی‌آباد تصریح کرد: بصیرت مردم ما باعث شد تا به این تناقضات و دروغگویی‌ها اعتنا نکرده و انها را مانند همیشه نا امید کنند. البته در سال گذشته با مرگ مهسا امینی و امسال با مرگ ارمیتا گراوند یا هر بهانه‌ای و در هر زمانی به دنبال ناامن نشان‌دادن کشور عزیزمان هستند و به نظام ربط می‌دهند در حالی که هیچ کجای دنیا اینطور نیست. 

دهقانی گفت: یکی از ترفندهای دشمن با امپراتوری رسانه‌ای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و ناکارآمد جلوه دادن کارگزاران نظام است لذا ما باید با جهاد تبیین و معرفی دستاوردها این نقشه دشمنان را خنثی کنیم و موفقیت‌های دولت و نظام اسلامی چه در داخل کشور و چه در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی حاکی از شکست امپراتوری دروغ رسانه‌ای دشمنان و پیروزی جمهوری اسلامی است.

 وی اضافه کرد: دروغگویی این امپراطوری به اینجا ختم نمی‌شود اکنون با آغاز حملات رژیم کودک‌کش صهیونسیتی به نوار غزه و کشتار گسترده غیرنظامیان، این رژیم منحوس، جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای را نیز به راه انداخته است، جنگی که البته موفقیت‌آمیز نبود. ولی می بینیم که اولین اقدامات مقامات سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی، مظلوم نمایی بود، این مظلوم‌نمایی نیز با دروغ شکل گرفت و در روزهای نخست رسانه‌های غرب، پشتیبان اصلی در پوشش این دروغ‌ها بودند، اما این دروغ‌ها یکی پس از دیگری برملا شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از