حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان:

درخواست مردمی سفر دوم رئیس‌جمهور پیگیری می‌شود

درخواست مردمی سفر دوم رئیس‌جمهور پیگیری می‌شود

مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان از پیگیری جدی درخواست‌های مردمی دور دوم سفر رئیس‌جمهور شهید به هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد اعتمادی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور محبوب و همراهان ایشان، در اولین نشست کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، اظهار داشت: بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در جریان سفر دوم رئیس‌جمهور شهید به هرمزگان، کار ثبت، پالایش و ارجاع بیش از ۸۰ هزار درخواست مردمی دریافت شده، انجام شده است.

وی با تأکید بر اهمیت پاسخگویی به درخواست‌های ثبت شده، گفت: رویکرد و‌ منشرئیس‌جمهورر شهید ما تا لحظه شهادتپربرکتشانن، خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات مردم بود بر همین اساس پیگیری جدی تمامی درخواست‌های دریافت شده درسفرایشان به استان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام اعتمادی با اشاره به مهلت یک‌ماهه پاسخگویی مراجع رسیدگی به درخواست‌های ارسالی، افزود: مهم‌ترین مرحله کاری همکاران سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پیگیری و دریافت پاسخ درخواست‌های مردم است و مدیران موظف‌اند پاسخگویی به ارجاعات سامد به دستگاه اجرایی خود را در اولویت قرار دهند.

 وی پاسخگویی مناسب و بموقع دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به درخواست‌های مردمی را از شاخص‌های مثبت ارزیابی عملکرد برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در بستر اینترنت به مرکز سامد متصل هستند و موارد ارجاعی هم از طریق رابطین سامد دستگاه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

به گفتهٔ مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان، تمامی درخواست‌های مردمی به‌استثنای تعداد محدودی که بدون مشخصات یا شماره ارتباطی بودند، همه ثبت و کد رهگیری را به متقاضی ارسال کردیم سپس برحسب موضوع به مراجع رسیدگی نیز ارجاع شده بنابراین مردم شریف استان برای رصد درخواست خود می‌توانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و با اعلام کد رهگیری یا کد ملی خود از وضعیت درخواستشان مطلع شوند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از