حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

دبیر علمی سومین کنفرانس فولادسازی مطرح کرد:

ارائه موضوعات نو و کاربردی در کنفرانس فولادسازی

ارائه موضوعات نو و کاربردی در کنفرانس فولادسازی

دبیر اجرایی سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم گفت: بیشترین توجهات در بخش مقالات، به محیط زیست معطوف بود

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ آئین اختتامیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم به میزبانی شرکت فولاد هرمزگان طی دو روز از سوم تا چهارم بهمن ۱۴۰۲ در بندرعباس برگزار شد.

این آئین، عصر امروز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه امروز با حضور عطاالله معروفخانی، مدیر عامل فولاد هرمزگان، مدیران ارشد صعنت فولاد کشور و برخی مدیران فولاد هرمزگان، در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد.

امیرحسین فتحی در اختتامیه سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، با دو دوره قبلی و مطابق با نیازهای کشور متفاوت و تلاش کردیم کارگاه‌ها به بهترین شکل ممکن و با توجه به علاقه‌مندی متخصصان و فعالان صنعت فولاد برگزار شوند؛ همچنین کافه متخصصان برای نخستین بار در این دوره از کنفرانس با به‌کارگیری نظرات اهالی این صنعت برگزار شد.

وی افزود: در این دوره‌ موضوعات نو مطرح شد و اغلب مقاله‌های ارائه شده در این دوره از کنفرانس، به موضوعاتی در زمینه محیط زیست، انقلاب صنعتی چهارم و افزایش بهره‌وری در صنعت فولاد پرداختند که در برگزاری کارگاه‌ها نیز اجرایی شد و ۶۰ درصد از مخاطبان این کارگاه‌ها، دارای تحصیلات تکمیلی بودند.

دبیر علمی سومین کنفرانس فولادسازی فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: داوری مقالات توسط ۱۵ شرکت فولادی و ۱۴ دانشگاه صورت پذیرفت و ۲۰ مقاله با حضور متخصصان و دعوت‌شدگان در کارگاه‌های این دوره از کنفرانس ارائه شد؛ ضمن اینکه تعداد کارگاه‌های تخصصی برگزار شده در این دوره از کنفرانس، به ۲۱ کارگاه رسید.

فتحی در پایان تصریح کرد: به دنبال استفاده از نقطه نظرات کلیه حاضران در سومین دوره کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان در آینده هستیم و بخش‌های جدیدی همچون نوآوری و طرح‌ها، مسابقه عکاسی در صنعت فولاد و معرفی نیازمندی‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های فولادی را در دوره بعد اجرا خواهیم کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از