حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

شیعه و سنی ساحل‌نشین با اتحاد آمدند؛

حماسه‌آفرینی مدافعان خلیج‌فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌

حماسه‌آفرینی مدافعان خلیج‌فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌

همزمان با سراسر کشور شیعه و سنی خطه نیلگون خلیج فارس و مکران با اتحاد و همدلی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ موجی از جمعیت از گوشه و کنار به نقطه‌ای واحد در مرکز شهر می‌آمدند؛ انگار خودشان را برای شرکت در مراسم مهمی آماده کردنده بودند.

مهمانی بزرگی به پا بود همه با خانواده بودند؛ پدر خانواده دست فرزندان خود را گرفته و با خواندن ای ایران، ای مرز پر گوهر و... به سمت مکانی که میعادگاه عاشقان انقلاب بود به راه افتاده بودند.

حماسه‌آفرینی مدافعان خلیج‌فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌

دریادلان بندرعباسی خود را به بلوار ساحلی شهر رسانده و مدافعان خلیج فارس امروز از کنار دریای نیلگون خلیج فارس ۴۵ سالگی انقلاب را جشن گرفتند.

هر کس به نحوی دوست داشت در جشن انقلاب سهیم باشد یکی با دادن پرچم به دیگران، یکی با پخش شکلات، دیگری با پخش شربت و شیرینی اما همه با غرور به کشور عزیزمان افتخار می‌کردند و مسیر بلوار ساحلی از روبروی مسجد علی‌ابن ابی‌طالب تا پشت فرمانداری را با قدم‌های استوار می‌رفتند.

 

حماسه‌آفرینی مدافعان خلیج‌فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌

 در میان جمعیت حضورپر شور دهه نودی و هشتادی‌ها نیز پرشور بود و برخی از آن‌ها با در دست داشتن رنگ‌های مجاز پرچم ایران را بر روی صورت‌های خود و سایر کودکان و نوجوانان می‌کشیدند تا روز خاطره‌انگیز برای افراد حاضر در راهپیمایی ایجاد کنند.

پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها که حوادث انقلاب را به خوبی دیده‌اند امروز نیز خود را به صف شرکت کنندگان راهپیمایی ۲۲ بهمن رسانده بودند و پرشور مانند روزهای اول انقلاب شعار الله اکبر را سر می‌دادند.

جانبازان، ایثارگران و آزادگان که یادگار روزهای سخت انقلاب هستند، کسالت‌های جسمانی هم مانع حضور پرشور آنها در طلیعه ۴۵ سالگی انقلاب نشده بود و برخی از آنها همچنان که بر روی ویلچر بودند در راهپیمایی حضور داشتند.


پدر و مادر شهدا که فرزندشان با خون پاکش درخت این انقلاب را تنومند ساخته با در دست داشتن تصویر فرزند شهید خود به مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن آمده بودند و به نیابت از شهدا حضور پرشور داشتند.

حماسه‌آفرینی مدافعان خلیج‌فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌

در میان جمعیت می‌توان افرادی را دید که عکس مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سردار سلیمانی به دست داشتند و با جان و دل شعار ای رهبر آزاد آماده‌ایم آماده را سر می‌دادند و خودشان را رهرو راه سردار سلیمانی می‌دانستند.

قایق‌های صیادی نیز امروز گوی سبقت را از مردم گرفته بودند و از ساعات آغاز امروز در حاشیه مسیر راهپیمایی در دریای خلیج فارس حضور داشتند و رژه دریایی را ایجاد می‌کردند و جشن پیروزی انقلاب با نصب پرچم پر افتخار کشورمان بر روی قایق‌های خود برگزار کرده بودند.

 

 

حماسه‌آفرینی مدافعان خلیج‌فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌

حضور دادا و کاکا( نماد فرهنگی جوانی جمعیت در استان هرمزگان) در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی دیگر از زیبایی‌های جشن انقلاب بود که به همت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت گرفته بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از