حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

ائمه جمعه هرمزگان:

حضور در انتخابات خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان است

حضور در انتخابات خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان است

ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان است، گفت: حراست از ایران اسلامی توسط مردم و انتخاب شایسته آن‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان است، گفت: حراست از ایران اسلامی توسط مردم و انتخاب شایسته آن‌ها انجام می‌شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به طوفان الاقصی گفت: این طوفان با غرب آسیا چه کرده است؟ گرد و غبارهای آن کنار رفته و هیجان‌های جنگ غزه تمام شده؛ کاهش نفوذ رژیم غاصب صهیونیستی از برکات طوفان الاقصی بوده است، کشورهای منطقه که دل به رژیم غاصب بسته بودند و می‌خواستند آنها منافعشان را تامین کنند الان می‌دانند آویزان شدن به این رژیم بی‌چاره اوج بی‌عقلی است.

 

عبادی‌زاده ادامه داد: آنهایی که مسابقه می‌دادند برای ارتباط با رژیم منفور صهیونیستی الان می‌دانند که صهیونیست غاصب نمی‌تواند حتی خودش را نجات دهد.

 

وی افزود: حضور منطقه‌ای ایران تقویت شده است و دشمن اذعان می‌کند که قدرت ایران و کشورهای مقاوم منطقه نه تنها در غرب آسیا بلکه در جهان تقویت شده و امروز شاهد هستیم که چگونه یمن با آمریکا در حال مبارزه است و نقش آمریکا در دنیا نیز در حال کاهش است و این روزها زمزمه خروج آمریکایی‌ها از سوریه و عراق در رسانه‌های غربی به گوش می‌رسد.

 

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: امروز از آمریکا تنها غرش مانده و قدرت ندارند و غرب امروز رو به افول است و این از برکات طوفان الاقصی است.

 

حضور در انتخابات خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان است

حضور مردم در صحنه‌ها امنیت آفرین است

امام جمعه شهرستان بندرلنگه عنوان کرد: اگر بخواهیم انقلابمان با همان سرعت و شتاب و در همان خط صحیح اسلام حرکت کند باید همواره اهداف مقابل چشممان باشد هم باید تلاش و همتمان را برای تحقق آرمان‌ها مضاعف کنیم نباید خسته شد ناامید شد یا از مشکلات هراسید بزرگترین خطر برای انقلاب این است که راه را گم کنیم روی اهداف و آرمان‌ها غبار بنشیند.

شریفی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف تعیین کننده امنیت ملی است، تصریح کرد:  اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند کشور در امنیت باقی خواهد ماند این که می‌بینیم دشمن ظالم و وقیح در مقابل جمهوری اسلامی می‌ترسد، تواضع می‌کند با احتیاط حرف می‌زند بخاطر حضور مردم است آن چیزی که سایه جنگ و تعرض دشمن را در این سال ها از سر کشور رفع کرده و دشمن را ناراحت و عصبانی می‌کند،حضور مردم در صحنه است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم و حضور مردم در صحنه انتخابات که لیله القدر انقلاب است یک وظیفه شرعی و الهی و ملی است مشارکت مردم فقط یک پدیده ی سیاسی نیست بلکه مظهر احقاق حق اقتدار ملی نماد حرکت اسلامی، آزادی، امتحان الهی، نقطه اتکا حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و در یک جمله مهم ترین ارکان حفظ و بقای نظام اسلامی است.

حضور در انتخابات خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان است

حراست از ایران اسلامی توسط مردم انجام می‌شود

امام جمعه حاجی‌آباد گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف تامین کننده امنیت ایران اسلامی است و امنیتی که تاکنون داشته‌ایم نتیجه حضور پررنگ، پرشور و آگاهانه مردم در تمامی میدان‌ها مانند ۱۳ آبان ،۹ دی ،۲۲ بهمن و انتخابات بوده است و امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز این حضور پررنگ‌تر از گذشته رقم بخورد و انتخابات تنها یک رویداد سیاسی نیست، در واقع مظهر احقاق حق، اقتدار ملی و نماد حرکت اسلامی است که باید به وسیله مردم ایران اسلامی محقق شود.
حجت الاسلام دری در مورد تنش بین ایران و پاکستان گفت: ایران تروریست‌هایی که در خاک پاکستان بودند را مورد حمله موشکی قرار داد و پاکستان نیز تروریست‌های پاکستانی که در خاک ایران بودند را مورد حمله قرار داد و پس از آن تنشی به وجود آمد که با کار دیپلماسی که بین دو کشور انجام شد این تنش برطرف شد و در این میان آمریکا به دنبال تنش آفرینی بین ایران و پاکستان بود که دو کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان اجازه دخالت و تفرقه افکنی آمریکایی‌ها را ندادند.

حضور در انتخابات خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان است

حضور با بصیرت مردم در صحنه موتور حرکت پیشرفت کشوراست

حجت‌الاسلام بارانی ایجاد ایران مستقل را نتیجه اعتماد به نفس ملی ارزیابی کرده و با اشاره به سرسپردگی رژیم روسیاه پهلوی به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها گفت: به اعتراف آن دیپلمات برجسته آمریکایی تمام حرکات شاه حتی برقراری رابطه با دولت‌ها و و تولید و فروش نفت با اجاره آمریکایی صورت می‌گرفت اما امروز به برکت انقلاب ایران مستقل و سرافراز را شاهدیم.


وی افزود: پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب در حوزه علمی، صنعت، بهداشت و درمان، راه‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاها، خدمات‌رسانی عمومی مانند آبرسانی و گازرسانی و برق رسانی به مناطق دوردست، علوم جدید و فناوری‌های نوینی چون انرژی هسته‌ای، نانو و دیگر فناوری‌ها را ببینید؛ این نتیجه راهبری امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه می‌باشد و البته هنوز با ایران اسلامی مطلوب فاصله داریم اما باید بدانیم که راه رسیدن به قله افتخار و سعادت در گرو پیروی از اسلام و انقلاب و حضور مردم در میدان است.


امام جمعه شهرستان رودان حضور با بصیرت مردم در صحنه را موتور حرکت پیشرفت کشور معرفی و با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در این حوزه گفت: مصداق مهم حضور مردم در صحنه انتخابات است که امروز دشمن به آن طمع کرده اما یقینا مردم بصیر ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر سیلی محکمی به دشمن زده و پرچم عزت ملی را بالاتر خواهد برد.

 

حضور در انتخابات خنثی‌کننده نقشه‌های شوم دشمنان است

زینب کبری(س) الگوی ‌ایستادگی است

امام جمعه موقت جزیره کیش عنوان کرد: زینب کبری(س) الگوی ‌ایستادگی است؛ اینکه می‌بینیم مردم عزیز یمن اینگونه ایستادگی در برابر ظلم می‌کنند قطعاً بدانید الگوی آنها حضرت زینب علیه السلام است، این زینب کبری که جلوه مقاومت را حفظ کرده مقاومت تا به امروز مدیون حضرت زینب(س) است.

حسینی با بیان اینکه اعتکاف یک نشانه است، مطرح کرد: نشانه جهت‌گیری صحیح ماست؛ مقام معظم رهبری می‌فرماید: اعتکاف یکی از نشانه‌های ایمان ماست، اینها از برکات انقلاب ماست، ملاک اینکه ما بخواهیم جامعه را بشناسیم در بعضی از روایات اشاره شده بروید به اعتکافشان تا ببینید مردم دین خود را چگونه حفظ می‌کنند.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهید مردم کیش را بشناسید بروید به اعتکاف آنها کیش با اینکه با کمبود جا مواجه‌ است انقلاب خود را حفظ کرده است؛ چرا همه فکر می‌کنند کیش مکان بی حجابی‌ها و بی قانونی‌هاست باید این مراسم‌ها را ببینند.

امام جمعه موقت جزیره کیش با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه فجر گفت: ان‌شاءاللّٰه ده فجر‌پر‌شور‌ و باتنوعی را داشته باشیم در هفته‌های گذشته پنج رویداد قرآنی در جزیره کیش داشتیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از