حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

فرماندار بندرخمیر:

حضور در انتخابات تکلیف شرعی ماست

حضور در انتخابات تکلیف شرعی ماست

فرماندار بندرخمیر گفت: ما تکلیف شرعی داریم برای سرنوشت خودمان کسی را انتخاب کنیم که بتواند برای ما، برای جوانان ما مخصوصاً جوانان تحصیل کرده ما اشتغال‌زایی خوبی توسط برنامه‌های خوبی که دولت دارد  داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ میر هاشم خواستار شامگاه یکشنبه در جلسه جهاد تبیین با حضور اصحاب رسانه شهرستان بندرخمیر اظهار کرد: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شهید و هیات همراه آن همه ما را داغدار کرد.

وی افزود: امیدوارم رئیس‌جمهور خوبی توسط مردم انتخاب شود و ما هم بتوانیم برای کشور که در واقع تکلیف شرعی و وظیفه ما است شرکت کنیم؛ ما تکلیف شرعی داریم برای سرنوشت خودمان کسی را انتخاب کنیم که بتواند برای ما، برای جوانان ما مخصوصاً جوانان تحصیل کرده ما اشتغال‌زایی خوبی توسط برنامه‌های خوبی که دولت دارد  داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بندرخمیر بیان کرد: همانطور که در دولت شهید رئیسی در طول این سه سال خیلی زحمت کشیدند؛ ازجمله پروژه واگذاری مسکن  و واگذاری زمین رایگان برای مردم کم نگذاشتند با کمترین اعتبارات برای زیر ساخت‌ها تلاش کردند و همین‌ها است که برای باقیات و صالحات می‌ماند.

خواستار تصریح کرد: در این روزها وظیفه سنگینی بر عهده رسانه‌ها است و اگر خوب کار نکنیم قاعدتاً رسانه‌های بیگانه با مطالب وارانه باعث به هم ریختگی کشور می‌شوند یکی از ماموریت‌های آن‌ها این است که کشور را دچار آسیب کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از