حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

یادداشت؛

حجاب؛ ابزار دشمن برای ایجاد اغتشاشات

حجاب؛ ابزار دشمن برای ایجاد اغتشاشات

مسئول هیئت دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس در یادداشتی از موضوع «حجاب» به عنوان ابزاری در دست دشمن برای ایجاد ناآرامی‌ها و اغتشاشات سال گذشته نام برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ اغشاشات سال گذشته مبحثی بوده که در جلسات غرب مطرح شده بود، در جلسه‌ای که با منافقین داشتند پیش‌بینی این جو و فضای کشور را داشتند که رو به ناهنجاری و ناآرامی می‌رود و گفته بودند که آمادگی حرکت و عملیات میدانی داشته باشند.

از نظر دشمنان، جامعه اسلامی نباید به وجود بیاید چون تمدن اسلامی شکل می‌گیرد، لذا این اتفاقات به وجود آمد. دشمنان به دنبال یک خلاء اجتماعی بودند البته که آن را پیدا کردند و به نفع خود و رسانه‌هایشان، تعداد کم خودشان را زیاد جلوه دهند.

به هر حال قسمتی از ظاهر یک جامعه اسلامی بحث حجاب است که آن را بگیرند، حجابی که نماد یک جامعه اسلامی است و این مسئله یعنی حجاب بهانه‌ای برای اغتشاشات بود و ماجرای حجاب و فوت خانم امینی یک بهانه برای اغتشاش بود و به طور قطع، بیشتر فکر و تمرکز دشمن بر روی رهبر معظم انقلاب است و از هر وسیله‌ای برای بر هم زدن پیوند مردم و رهبری استفاده می‌کنند‌.

البته دشمنان از قبل، به دنبال تضعیف جبهه مقاومت و ایجاد جنگ روانی در کشور بودند‌، بدون شک با همه تلاش‌های غرب، هدایت و رهبری مقام معظم رهبری و همراهی نکردن مردم باعث شد دروغ رسانه‌های غربی برملا شود.

مسئله حجاب، آزادی، زنان و جوانان به عنوان هدف بسترها و ابزارهای بی‌ثباتی در کشور بوجود آمد تا همراه با جنبه اعتراضی، زمینه برای این که به حقوق بشر فشار بیاورد را مهیا کرد. در این صورت، فوت خانم «مهسا امینی» به عنوان یک تلنگر به این فکر و برنامه دشمن کمک کرد و با تمرکز بر مبحث حجاب اجباری به ویژه در شبکه‌های اجتماعی، هجمه‌ای از مخالفت کردن پیرامون حجاب به وجود آورد.

به قلم: علیرضا دادی‌پور سردره، مسئول هیئت دانشجویی دانشگاه پیام نور بندرعباس 

انتهای یادداشت/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از