حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

فرماندار رودان:

حادثه تروریستی کرمان نشانه ذلت دشمنان است

حادثه تروریستی کرمان نشانه ذلت دشمنان است

فرماندار رودان گفت: حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، اوج زبونی و شکست دشمنان انقلاب اسلامی است.

عبدالرضا سالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: امروز بر همه مشخص شده که اسرائیل غاصب و آمریکا جنایت‌کار حتی عهده یک گروه چند صد نفری بر نیامده‌اند و این ترورهای کور نشانه ذلت و خاری آن‌ها است.

فرماندار رودان افزود: تحولات امروز منطقه نشانه دهنده نگاه دنیا به تحولات ایران اسلامیست و نشان می‌دهد که ایران اسلامی تبدیل به یک ابر قدرت شده است.

وی ادامه داد: امروز تمام مسلمان جهان نگاهشان به کلام رهبر فرزانه انقلاب است تا ایشان با رهنمودهایشان نقش‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

فرماندار رودان تاکید کرد: به شهادت رساندن مردم بیگناه و زائران شهید سلیمانی ناشی از شکست دنیای استکباری و حامیان آن‌ها است.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اینگونه اقدامات کور تروریستی در مکان‌های مختلف وجود داشته عنوان کرد: این جنایات نه تنها هیچ خللی در اراده ملت قهرمان ایران در ادامه راه ندارد که موجب قوی شدن جبهه مقاومت و تصمیم ملت ایران در دفاع از کشور و نظام دارد.

سالاری بیان کرد: اینکه عوامل تروریستی با اقدامی کور نسبت به کشتن مردم مظلوم اقدام می‌کنند هیچ قدرتی محسوب نمی‌شود بلکه اوج رسوایی و خباثت دشمن است.

وی به تبریک میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه تصریح کرد: مادران و همسران شهدا را باید یک الگو واقعی بدانیم چرا که فداکارانه فرزندان و همسران خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

فرماندار رودان بیان کرد: اگر انقلاب ما امروز در مقابل تمام قدرت‌ها مستحکم ایستاد به خاطر همین فداکاری‌ها است.

سالاری گفت: بعد از دفاع مقدس هم بانوان ما در عرصه‌ها علمی، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی بسیار درخشان ظاهر شده‌اند.

وی با اشاره به انتخابات یازدهم اسفندماه در کشور تاکید کرد: اگر دشمن دست به این ترورهای کور می زند می‌خواهد ملت ایران اسلامی را ناامید کند و یکی از وظایف مهم ما جهاد در امر انتخابات و بالا بردن مشارکت در این عرصه ملی مهم است.

فرماندار رودان تصریح کرد: در آغاز سال ۱۴۰۲ اولین سالی بود که رهبر انقلاب از همان ابتدای سال بر لزوم مشارکت در انتخابات تاکید کرده‌اند و قطعا مشارکت بالا باعث رشد و توسعه در همه جوانب خواهد شد.

وی با اشاره به چهار مولفه مقام معظم رهبری در امر برگزاری انتخابات از تمام آموزش یاران خواست در این صحنه حضور پرشوری داشته باشند.

فرماندار رودان عنوان کرد: یکی از راه‌های حل مشکلات همین انتخابات است.

سالاری خاطر نشان کرد: در دولت مردمی همه نگاه های به مردم است، و هم‌اکنون در بسیاری امور پیشرفت بسیار خوبی حاصل شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از