حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

یادداشت؛

جوانان فریب عناصر ضدانقلاب را نخورند

جوانان فریب عناصر ضدانقلاب را نخورند

فعال فرهنگی استان هرمزگان در یادداشتی ضمن تشریح اهداف دشمن در ایجاد اغتشاشات سال گذشته به جوانان توصیه کرده است که فریب عناصر ضدانقلاب را نخورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ یکی از اهداف دشمن از ایجاد اغتشاشات سال گذشته، این بود که آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نمی‌خواهند ایران پیشرفت کند چون امروزه ایران به عنوان یک ابرقدرت نه تنها در منطقه بلکه در جهان مطرح شده است.

دشمنان نمی‌توانند پیشرفت‌های ایران اسلامی را ببینند، لذا می‌خواهند با ایجاد اغتشاشات و فریب عده‌ای منافقان داخلی که به دنبال بهانه هستند را برای ضربه زدن به نظام مقدس و کشور ایران تحریک کنند، همه می‌دانند مهسا امینی‌ها قربانی بهانه‌ای برای شروع این اغتشاشات بودند و اصل نظام، نشانه و هدف بود.

پشت پرده آشوب‌ها و اغتشاشات سال گذشته در کشور، برای از بین بردن پیوند میان مردم و رهبری و تاکید بر حجاب اجباری و ایجاد دوگانگی بود، حجاب اجباری و اختیاری در کنار تبدیل مشکلات اقتصادی به معضل اجتماعی، برنامه مشخص دشمنان برای سوء‌استفاده از شرایط کشور بود و برآورد آمریکا از اتفاقات ایران اشتباه بود و ناکام ماندند.

 اگر چه آنان به شکست در این توطئه، اعتراف کردند اما آشوب‌آفرینی علیه ایران را رها نمی‌کنند و از تمامی بستر و ظرفیت خود برای ضربه‌کردن به کشور ایران استفاده می‌کنند، دشمنان قصد دارد امنیت و آسایش کشور را خدشه‌دار کند و این سیاست را تا رسیدن به هدف نهایی خود ادامه خواهند داد.

در این شرایط سخت و دشوار، عمل به توصیه قرآن برای مجهز شدن به ایمان و عمل صالح، چاره ناکام‌ گذاشتن و نقش برآب شدن نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان است، 

تلاش ۱۲ ساله بلوک غرب و شرق برای جلوگیری از شکل‌گیری جمهوری اسلامی و ضلع سوم قدرت دنیا از زمان پیروزی انقلاب تا سال ۱۳۶۹ با ناامن‌کردن کشور از طریق ترور، طراحی جنگ هشت‌ ساله و اتفاقات مشابه دیگر ادامه داشت؛ اما با مقاومت مردم ایران، نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

امروز ولایت فقیه به عنوان پرچمدار حکومت اسلامی و چراغ هدایت امت اسلامی است، همه باید زیر لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره ) را زنده نگه داریم و جوانان نیز باید هوشیار باشند و فریب عوامل ضد انقلاب را نخورند.

به قلم: حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی

انتهای یادداشت/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از