حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری رودان:

جهاد تبیین امپراتوری دروغ را شکست داد

جهاد تبیین امپراتوری دروغ را شکست داد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رودان گفت: جهاد تبیین موجب شد پروژه و برنامه‌ریزی‌های دشمنان و امپراطوری دروغشان شکست بخورد.

حامد آزادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز اظهار کرد: راهبرد «فتح کشورها بدون خونریزی» با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای دیرزمانی است به‌عنوان یکی از محوری‌ترین سیاست‌های «جنگ نرم» علیه کشورمان در فضای سایبری و رسانه‌ای دنبال می‌شود و فقط رسانه معاند بیش از ۳۶ هزار دروغ در ۴۶ روز عنوان کردند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان عنوان کرد: این حجم از دروغ‌ها مردم را بیدار کرد و با توجه‌ به اعلام فراخوان‌های متعدد معاندین، جامعه از این موضوع استقبال نکردند، این دلیلی بود برای کسانی که در اغتشاشات سال گذشته حضور داشتند و به‌ نوعی اقرار می‌کردند که فریب خوردند و این باعث هوشیاری مردم شد.

وی جهاد تبیین را بهترین و تاثیرگذارترین راه برای مقابله با اپراطوری دورغ دانست و افزود: هدف اصلی دشمن برای جوانان و مردم تبیین شد، آن‌ها متوجه شدند که رسانه‌های معاند به‌دنبال اهداف سوء استکباری خودشان هستند و دیگر با آنها همراهی نکردند و مردم باهوشیاری متوجه شدند بسیاری از پیام‌هایی که در رسانه‌ها و فضای مجازی معاند منتشر می‌شد، کار انسان نبود بلکه کارربات‌های تعریف‌ شده بود که همه این اقدامات با هدف تضعیف کردن نظام جمهوری اسلامی ایران و تشویش اذهان عمومی مردم بود.

آزادی ادامه داد: رسانه‌های معاند با این دروغ‌ها نتوانستند مردم را به خیابان بکشند و دانستند که همه روایت‌های آنان همه دروغ رسانه‌ای برای برهم زدن کشور بود.

وی با بیان اینکه مردم شاید با سختی معیشت کنار بیایند ولی هیچ‌گاه با ذلت و خواری کنار نمی‌آیند، تصریح کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان هدفشان بی‌ثباتی ایران است و در این راه هزینه‌های سنگینی را نیز متقبل شده‌اند و حمله به نقاط قوت جمهوری اسلامی در راستای هدف گرفتن وحدت میان مذاهب اسلامی مهم‌ترین خطی است که این رژیم آن را پیگیری کرده و وقوع برخی اعتراضات به بهانه درگذشت مهسا امینی به جریان‌های بیگانه این فرصت را می‌داد تا این وحدت را هدف بگیرند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان بیان کرد: دشمن ما از وحدت مسلمان هراس دارد و اقدامی که در راستای سیاست شایعه‌سازی در جنگ نرم آن را به مرحله اجرا درآورده و کارزاری تمام‌عیار از جنگی ترکیبی را با جمهوری اسلامی به مرحله اجرا درآوردند.

آزادی گفت: تغییر ساختار و ایجاد تردید را می‌توان یکی از دیگر حربه‌های به‌کار رفته در فرآیند ساخت و تولید دروغ‌های رسانه‌ای سال گذشته‌ شبکه‌های ضد‌انقلاب برشمرد و دروغ‌هایی که توانست تعدادی از فرزندان این ملت را گمراه کند ولی به موقع عمل شد و جهاد تبیین موجب پروژه و برنامه‌ریزی‌های دشمنان و امپراطوری دروغشان شکست بخورد.

وی خاطر نشان کرد: مردم مؤمن و بصیر ایران، باز هم به صحنه‌های مختلف از جمله تشییع شهداء و راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند و توطئه دشمن را با شکست مواجه کردند و این بود چهره اصلی ایران و مردم این کشور، نه آن که از رسانه‌های معاند برای برهم زدن کشور مخابره می‌کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از