حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان:

جهادگران ۸۲ مدرسه را رنگ‌آمیزی کردند

جهادگران ۸۲ مدرسه را رنگ‌آمیزی کردند

مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان گفت: جهادگران از ابتدای سال تاکنون ۸۲ مدرسه را با هزینه ۸۰۰ میلیون‌ تومانی رنگ‌آمیزی کرده‌اند.

یاسین باوقار، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد:  از ابتدای سال تا کنون ۲۰هزار و ۵۲۴ بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان توزیع شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان افزود: برای تصریح کرد: برای تهیه این بسته‌های معیشتی بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

باوقار با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی بازوان توانمند بسیج سازندگی هستند، عنوان کرد: جهادگران از ابتدای سال تاکنون ۸۲ مدرسه را با هزینه ۸۰۰ میلیون‌تومانی رنگ‌آمیزی کرده‌اند و این مدارس بیشتر در شهرستان‌های بندرعباس، بشاگرد، حاجی‌آباد و جزایر قشم و هرمز است.

 

وی گفت: آبرسانی به روستاها، توزیع اقلام و بسته‌های معیشتی، تعمیر و مرمت حمام و سرویس‌های بهداشتی محرومان و بازسازی منازل آنان از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی در استان است.

 

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با بیان اینکه بسیج سازندگی پای‌کار ازدواج جوانان آمده تا علاوه بر ترویج ازدواج آسان بتواند مشکلات زوجین نیازمند را در حد توان مرتفع کند، گفت: آئین ازدواج آسان و اهدا یک هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه توسط بسیج سازندگی استان به زوج‌های جوان و نیازمند برگزار می‌شود.

 

باوقار با بیان اینکه تمام کالاهای اهدایی به زوج‌های جوان از تولید ملی است، گفت: اقلام جهیزیه‌ شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، جاروبرقی، ظروف، اتو، فرش، پتو، سرویس قاشق و چنگال است.

 

وی خاطرنشان کرد: همایش مرد میدان و آیین افتتاحیه پروژه‌های آبرسانی در بخش سندرک میناب با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور برگزار شد که در این آیین  پروژه‌های آب‌رسانی مناطق محروم روستایی میناب با اعتبار ۳۵۰میلیارد ریال برای ۵۲۰ خانوار روستایی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از