حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

ائمه جمعه استان هرمزگان بیان کردند:

جنایت تروریستی در کرمان نشانه استیصال دشمنان است

جنایت تروریستی در کرمان نشانه استیصال دشمنان است

ائمه جمعه شهرستان‌های استان هرمزگان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، استیصال و درماندگی دشمنان را عامل وقوع جنایت هولناک در گلزار شهدای کرمان ذکر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت شهادت هموطنان عزیزمان در شهر کرمان به محضر امام زمان (عج) و بعد نائب بر حقش مقام معظم و خدمت شما مؤمنین و شیعیان اظهار داشت:حادثه دلخراشی که نهایت شقاوت و رذالت در آن اتفاق افتاده بود آنها از حاج قاسم می‌ترسیدند و این ترس از حاج قاسم بود که باعث شد او را به شهادت برسانند اما فکر نمی‌کردند که شهید حاج قاسم سلیمانی کار کردش خیلی بیشتر ازخود حاج قاسم و تاثیر گزاری شهید حاج قاسم سلیمانی از وجود خود حاج قاسم بیشتر است.

امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد افزود: دشمنان وحشت از مردم ما دارند از اینکه ادامه راه حاج قاسم باشند از مکتب حاج قاسم می‌ترسند، چرا یک عده را به شهادت می‌رسانند آن هم در مزار حاج قاسم، چون از این وحشت دارند اگر این مردم بروند سر مزار حاج قاسم با منش، روش و رفتار او آشنا شوند و بخواهند راه او را ادامه بدهند مکتب حاج قاسم ادامه می یابد، اینها از این وحشت کردند‌.

وی بیان داشت: قبلا یک حاج قاسم بود اما با این اتفاقی که حاج قاسم رو شهید کردند و مزار او جایگاهی قرار گرفته برای عاشقان که می‌روند آنجا حضور پیدا می‌کنند و درس می‌گیرند اونها از این وحشت کردند.

امام جمعه حاجی‌آباد با بیان اینکه دشمنان ما به علت شکست‌های پی‌درپی در منطقه می‌خواهند از حاج قاسم انتقام بگیرند، چون عامل شکست‌های خودشان در منطقه را حاج قاسم می‌دانند‌.

حجت‌الاسلام مهدی دری افزود: این حاج قاسم بود که به جبهه مقاومت، یمنی‌ها و لبنانی‌ها قدرت داد و جبهه مقاومت را تقویت کرد بله باید با حاج قاسم دشمن باشند چون عامل تمام این بدبختی هاشونو حاج قاسم می‌دانند. 

جنایت در کرمان سرپوشی بر درماندگی دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: مسئله حفظ پوشش و عدم مزاحمت برای بانوان تنها یک توصیه اخلاقی نیست بلکه حکم اسلامی و حکومتی به شمار می‌آید همانگونه که امر به معروف‌ها و نهی از منکرها برای مؤمنین و بر حکومت اسلامی، واجب است نسبت به مسئله حجاب نیز این قاعده کلی شرعی جاری است و جایز نیست که هیچکس در مقابل آن بی تفاوت باشد یا آن را کوچک و بی‌اهمیت شمارد، فواید انجام دستورات خداوند به خود انسان و جامعه می‌رسد آنچه خداوند حلال کرده منفعت و خوبی آن برای مردان و زنان جامعه است و آنچه حرام کرده است در کوتاه مدت یا بلند مدت سلامتی و آرامش آدمی را به خطر انداخته و پشیمانی و پریشانی به دنبال دارد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه افزود: جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان نه از سر قدرت و حاصل توان عملیاتی عاملان آن بلکه حاصل استیصال و ضعف و سرپوش گذاشتن بر این درماندگی و بیچارگی است این جنایت وحشیانه به منظور سرپوش گذاشتن بر شکست استکبار جهانی رژیم صهیونیستی و نیروهای تکفیری در مواجهه با نظام اسلامی در مدت اخیر خصوصاً در عملیات طوفان الأقصی بوده است.

وی گفت: عملیات ناجوانمردانه و وحشیانه در گلزار شهدای کرمان در زمانی انجام شد که تکفیری‌ها قدرت سابق خود را به واسطه مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم از دست داده، لذا دست به عملیات‌های کور علیه مردم بی‌گناه می‌زنند.

عاملان جنایت تروریستی کرمان شناسایی و مجازات شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، جنایت هولناک تروریستی شهر کرمان در جوار مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت جمع زیادی از هموطنان و مجروح شدن جمع دیگری از زائران گردید را به شدت محکوم کرد‌.

امام جمعه شهرستان میناب، شناسایی و مجازات عاملان این جنایت را از مسئولین امینی و قضایی مطالبه نمود و به خانواده شهدا تسلیت گفت و سلامتی و شفای مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

وی افزود : اگرچه گروهک خون‌آشام داعش، مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته است اما عامل اصلی و ذاتی استکبار جهانی و رژیم سفاک صهيونيست است و بدون تردید با ادله و قرائن متعدد بیانیه داعش تحت هدایت صهیونیست‌ها و سرویس اطلاعاتی آن رژیم تنظیم شده است و داعش به عنوان نوکر انتشار داده است.

حادثه تروریستی کرمان نشانه ضعف جبهه تکفیر است

حجت‌الاسلام محمد بارانی در نماز جمعه عبادی سیاسی رودان ضمن با محکومیت جنایت تروریستی کرمان، آن را نشانه بغض و کینه دشمن از انتشار و تقویت مکتب سلیمانی ارزیابی و اظهار کرد: دشمنان عامل زوال و شکست‌های راهبردی خود را حاج قاسم و جمهوری اسلامی را بزرگترین سد در برابر خود می‌بینند لذا خشم خود را با این جنایات نشان می‌دهند.

امام جمعه شهرستان رودان، شهید سلیمانی را پرچم‌دار و قهرمان مبارز با داعش معرفی و تصریح کرد: حادثه تروریستی در سالگرد شهادت ایشان ضعف و زبونی جبهه تکفیر در برابر جبهه مقاومت را نشان می‌دهد که صرفا قادرند دست به عملیات‌های کور علیه مردم بی‌گناه بزنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از