حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

امام جمعه هرمز:

جنایات غزه با هدایت آمریکا درحال وقوع است

جنایات غزه با هدایت آمریکا درحال وقوع است

امام جمعه جزیره هرمز با بیان اینکه جنایات غزه با هدایت آمریکا درحال وقوع است، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی توان حمله زمینی به غزه را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز،حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه‌های این هفته جزیره هرمز بااشاره به تحولات منطقه و حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونسیتی به بیمارستان معمدانی غزه گفت: عملیات طوفان الأقصی معادلات آمریکا را به هم ریخت در حالی که غرب و آمریکا پشتیبان اوکراین بودند سراسیمه همه تجهیزاتشان و کمک‌های مالی متوجه صهیونیستی شده است تا از موجودیت آن دفاع کنند و جبهه اوکراین را رها گذاشته‌اند و راه تنفسی را برای روسیه ایجاد کردند که می‌تواند راحت‌تر با اوکراین مقابله کند.

امام جمعه هرمز بیان کرد: هدایت کننده تمام جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه آمریکاست باید موجی از انتقادات به سمت دولتمردان آمریکایی از ناحیه همه کشورهای اسلامی و جامعه جهانی روانه شود. 

خطیب جمعه هرمز ابراز داشت: سفرهای منطقه‌ای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه پیام روشنی به غربی‌ها و رژیم غاصب دارد که اگر این کشتار بی‌رحمانه ادامه پیدا کند محور مقاومت در مقابل این کشتار واکنش سخت و پشیمان‌کننده نشان خواهد داد. 

وی گفت: امروز آمریکایی‌ها همه طرف‌ها را به خویشتن داری فرا می‌خوانند اما به صهیونیست‌ها کمک می‌کند به او سلاح می‌دهد و دست نتانیاهو را برای جنایت باز می‌کند این ویرانگری در نوار غزه و جنایات صهیونیستی با هدایت آمریکا در حال انجام است. 

حجت‌الاسلام رستاخیز بیان کرد: رژیم موقت صهیونیست جنایتگر به خاطر ترسی که از محور مقاومت دارد و می‌داند که غزه بافت جمعیتی پیچیده‌ای دارد و اسرای او در غزه قرار دارند به خاطر این موانع توان حمله زمینی به نوار غزه را ندارد. 

امام جمعه هرمز با اشاره به ولادت سید عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: سید عبدالعظیم حسنی(ع) عالم مجاهد و دارای عقایدی پاک و مورد تایید امام زمانش بود.

وی با اشاره به وفات حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: این بانو مقام شفاعت دارد و بهترین الگو برای بانوان عالم است. 

امام جمعه هرمز گفت: اراده خداوند به این تعلق گرفته است که صهیونیست‌ها نابود شوند به خاطر همین مقاومت فلسطین به نقطه‌ای رسیده است که شکستی غیر قابل ترمیم را بر رژیم اشغالگر وارد کرده است از ۱۵ مهر به بعد اسرائیل قدرت بازدارندگی هشدار و دفاع همه جانبه از دست داده است دستگاه اطلاعاتی رژیم غاصب حتی نتوانست یک سرنخ کوچک از عملیات طوفان الأقصی را کشف کند این همان نصرت الهی است.

 

امام جمعه هرمز در خطبه نخست با اشاره به آیات وروایات گفت: تقوا بالاترین خواست خداوند از بندگان و بالاترین افتخار برای دارندگان آن است. 

 وی گفت: حقیقت تقوا این است که انسان از درون احساس مسئولیت می‌کند و در عمل دستورات الهی را انجام می‌دهد و آنچه خداوند متعال نهی فرموده ترک می‌کندانسان هیچ عملی را نمی‌تواند پنهان کند مأموران الهی اعمال را ثبت می‌کنند. 

رستا خیز بیان کرد: وقتی مرگ انسان فرا رسید دیگر فرصت انجام عمل نیست قبل از آنکه فرصت تمام شود باید فکری به حال خودمان کنیم.

انتهای خبر//

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از