حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

حوادث غزه مقدمه نابودی صهیونیست‌ها است

حوادث غزه مقدمه نابودی صهیونیست‌ها است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، حوادث غزه را مقدمه نابودی صهیونیست‌ها خواند و گفت: همانطور که نمرودیان و یزیدیان بر زمین نماندند اسرائیل هم حتما نابود خواهد شد و نصرت از آن فرزندان اسلام و قرآن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ سردار اباذر سالاری در نمایشگاه طرح اسوه بسیج رودان ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونسیتی در غزه اظهار کرد: امروز استکبار و حامیانش به کمک اسرائیل غاصب آمدند تا کودکان و زنان بی دفاع غزه را ویران کنند، امروز حمایت از زن، زندگی و آزادی را در این دنیای متوهم داریم تماشا می‌کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: سال گذشته، مرگ یک بانو در کشور را در بوق و کرنا کردند تا بگویند در ایران اسلامی به یک زن ظلم شده‌ و دروغ های فراوانی را مخابره کردند که حق زنان در ایران پایمال می‌شود، اما امروز بیش از هفت هزار نفر را شبانه روز به خاک و خون کشیدند که قریب به ۶۰ درصد آنها کودکان هستند.

وی افزود: زنان و دختران مظلوم در زیر بمب‌ها سنگرشکن هستند، بدانید که این حقوق بشر آمریکایی است و یک حقوق بشر جدید است که ما مشاهده می‌کنیم.

سردار سالاری تاکید کرد: آگاه باشید که چه کردند با مردم فلسطین و می‌کنند این در حالیست که آن کفتار پیر می‌خواهد توجیه بکند که آن حمله به بیمارستان کار خود حماس بود در حالی که روی داعشی را هم سفید کرده‌اند.

وی ادامه داد: این جانیان هم چیز را در غزه قطع کردند که با خیال راحت غزه را ویران کنند و امروز توحش مدرن را می‌بینم و متاسفانه کشورهای عربی بی‌خاصیتی هم هستند که بوی از انسانیت را نبرده‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: به فضل پروردگار آن روز دور نیست که مولا و سرور مان خواهد آمد و تمام این ظلم‌ها خاتمه یافت.

وی بیان کرد: همانطور که از کلام رهبر فرزانه شنیدیم که نصرت محقق خواهد شد، قطعا بزودی شاهد اضمحلال این رژیم کودک‌کش خواهیم بود.

سردار سالاری در ادامه گفت: حوادث غزه مقدمه نابودی آن‌هاست همانطور نمرودیان و یزیدیان بر زمین نماندند اسرائیل هم حتما نابود خواهد شد و نصرت از آن فرزندان اسلام و قرآن است.

ایشان افزود: امروز از تمام جهات اسرائیل مورد هدف قرار گرفته‌است و عنایتی بشود مشت‌های آهنین جبهه مقاومت را خواهیم دید.

وی تاکید کرد: یقین بدانید ملت ما و جوانان ما آماده اند و اگر تدبیر رهبر انقلاب باشد اسرائیل یک روز خوش نخواهد دید.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به برپایی نمایشگاه طرح اسوه بسیج آن را یک نوع مجاهدت بزرگ برای بیان دستاوردها دانست.

وی گفت: همانطور که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند؛ ایران حرم است و اگر این حرم بماند مابقی حرم ها خواهد ماند، شما بسیجیان هم در هر کجا هستید و برای اعتلای ایران اسلامی و نظام تلاش میکنند مدافع حرم هستید.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: دشمنان طی این سال‌ها انواع جنگ و حملات را انجام دادند و موفق نشد اما ما از جوانانی برخوردار شدیم که آرمان های انقلاب را همچنان پس از چهار دهه با همین گونه برنامه ها زنده نگه داشته‌اند.

وی تصریح کرد: اگر کسی مدعی سربازی امام زمان(عج) است امروز سربازی ولی فقیه مساوی است با سربازی منجی عالم بشریت و اینجاست که معلوم می‌شود عیار یک سرباز چه قدر است و باید از این جایگاه برای اعتلای اسلام و انقلاب استفاده کنیم و امروز قرارگاه محلات بسیج به مصداق نخ تسبیح هستند که باید همه را در کنار هم قرار دهند، همه نهادهای فرهنگی اجتماعی ورزشی و دستگاه ها در یک منطقه برای تعالی این کار اثر بخش تلاش می‌کنند.

سردار اباذر سالاری خاطر نشان کرد: همین کار خوب و موثر برای همه امور شاه کلید است و کاری نیست که نتوان از از دل تحول محلات برای آن گشایشی را یافت.

نمایشگاه طرح اسوه بسیج رودان به مدت سه روز در سالن حجاب مجموعه ورزشی شهید چمران این شهرستان بر پا شد و نمایش دستاوردها و توانمندی های بسیجیان شهرستان در قالب قرارگاه تحول محلات در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال زایی، کارهای جهادی و سازندگی، محرومیت زدایی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جهاد تبیین به نمایش عموم درآمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از