حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

سرپرست ورزش و جوانان میناب:

جشنواره بزرگ ورزشی در شهرستان میناب برگزار شد

جشنواره بزرگ ورزشی در شهرستان میناب برگزار شد

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان میناب از. برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، در چهارمین روز از گرامیداشت هفته تربیت بدنی، جشنواره بزرگ ورزشی با حضور ۵۰۰ ورزشکار از هیئت‌های مختلف ورزشی در ورزشگاه شهید ماهیگیر شهرداری میناب برگزار شد.

 

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان میناب در حاشیه این جشنواره اظهار کرد: جشنواره بزرگ ورزشی با شعار «ورزش، نشاط و خانواده» و با هدف آشنا کردن خانواده‌ها با هیئت‌های ورزشی برگزار شد.

 

حسن رأفتی افزود: در این جشنواره ورزشی بیش از ۵۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف، گوشه‌های از فعالیت‌های ورزشی خود را به نمایش گذاشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: در هفته تربیت بدنی مسابقات ورزشی، والیبال، دومیدانی، تیراندازی، بومی محلی، ورزش‌های رزمی، فوتبال و دوچرخه‌سواری، در حال برگزاری است.

 

در ادامه، ابوجهاد جعفری مسئول هیئت دوچرخه‌سواری میناب نیز: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در چهارمین روز از هفته تربیت بدنی، تور دوچرخه سواری با شرکت ۲۰ دوچرخه‌سوار به مسافت ۵۰ کیلومتر در میناب برگزار شد‌.

 

وی افزود: این تور یک روزه با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و ایجاد روحیه شادی و نشاط بین ورزشکاران برگزار شد.

 

جعفری خاطر نشان کرد : دوچرخه‌سواری علیرغم اینکه برای شرایط روح و روان مفید واقع است قطعاً در سلامت فرد مؤثر بوده و باید تلاش شود این فرهنگ بین نوجوانان و جوانان نهادینه شود تا نسلی سالم پرورش یابد‌.

 

در پایان این تور یک روزه جوایزی به ورزشکاران اهدا شد.

 

انتهای خبر/

جشنواره بزرگ ورزشی در شهرستان میناب برگزار شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از