حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه شهرستان میناب:

جریان مقاومت نشان داد رژیم اسرائیل شکننده است

جریان مقاومت نشان داد رژیم اسرائیل شکننده است

امام‌جمعه شهرستان میناب گفت: حماس به همه جهانیان نشان داد که رژیم جعلی اسرائیل شکننده است و این قهرمانان در وادی عمل ثابت کردند دوران بزن درو دیگر گذشته است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن ابراهیمی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: پیروزی عزتمندانه جریان مقاومت فلسطین و جوانان حماس به ملت مظلوم فلسطین و تمام آزادگان عالم تبریک عرض می‌کنم.

 امام‌جمعه شهرستان میناب بیان کرد: حماس به همه جهانیان نشان داد که رژیم جعلی اسرائیل شکننده است و این قهرمانان در وادی عمل ثابت کردند دوران بزن درو دیگر گذشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی عنوان کرد: بر همه مسلمانان عالم لازم است از جریان مقاومت فلسطین حمایت کنند و ملت رشید ایران اسلامی مانند گذشته از ملت مظلوم فلسطین و از جریان مقاومت حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: این حمایت‌ها هم دستور دین ماست و هم پیشوایان دینی به ما توصیه کردند و همان‌طوری که امیرمؤمنان علی(ع) فرمودند: «یاور مظلوم باشید و دشمن ظالم»؛ قطعاً ملت رشید ایران اسلامی مردم مظلوم فلسطین و قهرمانان حماس را تنها نخواهند گذاشت.

امام‌جمعه شهرستان میناب تصریح کرد: امیدوارم همه ملل اسلامی به حمایت مردم مظلوم فلسطین برخیزند و آنها را تنها نگذارند.

 

ابراهیمی با تأکید بر اینکه عملیات طوفان الأقصی مقدمه‌ای برای نابودی کامل اسرائیل است، گفت: دیده می‌شود که چگونه شهرک‌نشین‌های اسرائیلی در حال فرار از منطقه هستند.


وی یادآور شد: با بررسی تاریخ مشخص می‌شود که جبهه مقاومت همیشه پیروز است و در مسئله فلسطین نیز این موضوع در حال وقوع بوده و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد پیروزی حق علیه باطل خواهیم شد.


امام‌جمعه شهرستان میناب خاطرنشان کرد: همه ما مسلمانان برای آزادی و پیروزی جبهه حق در فلسطین دعا می‌کنیم و امیدواریم جشن بزرگ خروج کامل اسرائیل از فلسطین در بیت‌المقدس به زودی برگزار کنیم.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از