حالت تاریک

امروز : جمعه, 1403/02/14 | 2024/05/03

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید روشی؛

تلاوت روزانه قرآن از اهل خانه قطع نشود

تلاوت روزانه قرآن از اهل خانه قطع نشود

شهید نصرالله روشی در بخشی از وصیت نامه خود خطاب به خانواده‌اش آورده است: نماز اول وصت و تلاوت هر روزه قرآن از اهل خانه قطع نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهید نصرالله روشی، طلبه شهید دوران دفاع مقدس استان هرمزگان در بخشی از وصیت‌نامه عمومی خود كه با حمد و ثنای پروردگار و سلام بر پیامبر و اهل بیت(ع) آغاز كرده، آورده است: از آنجایی كه هرانسانی و هر موجود زنده‌ای باید مزه موت (مرگ) را بچشد این عبد عاصی (بنده گناهكار)خدا نیز از هر جهتی كه از اویم راه سرخ شهادت را با كمال رضایت خویش پذیرا شدم و انتخاب نمودم.

شهید روشی در بخش ادامه وصیت‌نامه‌اش خطاب به خانواده و طلبه‌ها تقاضا كرده است كه در مرحله اول برای رضای خدا از دوری این بنده حقیر ناله و زاری نكنند و از خداوند بخواهند كه این امانت را بپذیرد و دوم این كه حسین زمان خود این سید بزرگوار (امام خمینی ره) را تنها نگذارید.

این طلبه شهید در پایان وصیت نامه اش اظهار امیدواری كرده كه وصیت هایش فراموش نشود و آورده است: ای ملت مسلمان ایران به خصوص ملت رودان تقاص سربریده امام حسین(ع) را از یزیدیان زمان بستانید، پهلوشكسته را باید انتقام نمود، من سلام همه كسانی كه برای رضای خدا انتقام پهلوی سوخته شده حضرت زهرا(س) را بگیرند، به فاطمه زهرا خواهم رساند.

شهید روشی دربخشی از وصیت‌نامه دیگر خود مخصوص خانواده‌اش آورده است: اگر و شاید از طرف رادیو و تلویزیون برای مصاحبه آمدند مصاحبه نكنید و به آنان بگویید كه با خانواده‌های شهدایی كه چندین سال پیش، كسان آنان شهید شده‌اند مصاحبه بشود، زیرا آنها در این كار اولاترند.

وی بر نماز اول وقت و تلاوت هر روزه قرآن توسط اهل خانه تاكید كرده و همچنین آورده است: درصورت نبودن پول و دیگر مخارج، از خرج بعد از مرگ من باید خودداری كنید و به مقروض(قرض گرفتن) شما راضی نخواهم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از