حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه موقت میناب:

تفکر بسیجی طوفان‌الأقصی را به پا کرد

تفکر بسیجی طوفان‌الأقصی را به پا کرد

امام جمعه موقت شهرستان میناب، عامل پیروزی جبهه مقاومت و انجام عملیات طوفان الأقصی در جهان را نتیجه تفکر بسیجی دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام سید باقر درخشان ظهر امروز خطبه‌های این هفته شهرستان اظهار کرد: امروز تفکر بسیجی بر امت‌های اسلامی حاکم است، تفکری که سرآغاز پیروزی‌ها در انقلاب، علیه توطئه‌ها و جنگ تحمیلی بود و امروز شاهد تحول بزرگی در جهان اسلام هستیم چرا که طوفان الاقصی مولود همین تفکر بسیجی است.

 

امام جمعه موقت شهرستان میناب افزود : یکی از دستاوردهای بزرگ نبرد طوفان الأقصی، شکوهمندی تجمعات، راهپیمایی‌های مختلف در جهان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه به عنوان یک بسیج جهانی علیه جنایات رژیم صهیونسیتی است.

امام جمعه موقت میناب، استقرار رژیم صهیونیستی در منطقه با دلایلی همچون پناه دادن به یهودیان مظلوم را بی اساس خواند و تسلط بر منطقه و اشتغال تمام سرزمین‌های اسلامی را هدف نهایی این اقدام دانست.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین درخشان، به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل و هفته بسیج را به همه بسیجیان سلحشور و با اقتدار تبریک گفت و به نمایش حضور و اقتدار بسیجیان در تمامی عرصه‌عای مختلف کشور مطالبی بیان داشت‌ و عامل پیروزی جبهه مقاومت و انجام عملیات طوفان الأقصی در جهان را نتیجه تفکر بسیجی دانست.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از