حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده حوزه شهید دژله:

تریبون تخصصی مطالبه‌گری دانش‌آموزی در بندرعباس برپا شد

تریبون تخصصی مطالبه‌گری دانش‌آموزی در بندرعباس برپا شد

فرمانده حوزه شهید دژله ناحیه دو بندرعباس گفت: تریبون تخصصی مطالبه‌گری دانش‌آموزی در این شهرستان برپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، تریبون تخصصی مطالبه‌گری دانش‌آموزی با هدف بیان نظرها، دغدغه، پرسش‌ها و مطالبات دانش‌آموزان در ناحیه دو بندرعباس برگزار شد.

 

مصطفی غلامی‌زاده فرمانده حوزه شهید دژله ناحیه ۲ بندرعباس به عنوان مجری برگزارکننده این برنامه اظهار کرد: دانش‌آموزان در این برنامه مطالبات خود در حوزه‌های مختلف را مطرح کردند که از مسایل روز عرصه بین‌الملل و فلسطین اشغالی تا مسایل حوزه تحصیل‌شان را شامل می‌شد.

وی افزود: از این بین می‌توان به زیرساخت‌های حضور دانش‌آموزان در اجتماعات ضدصهیونیستی، عدالت آموزشی از نظر کیفیت تدریس، محیط و ابزارهای حرفه‌ای، میزهای غیر حرفه‌ای برای آموزش نقشه‌کشی تا کولر‌های بی‌نفس تازه خریداری شده (برند مهر اصل)، بها ندادن برخی مدیران مخالف جریان انقلابی در کف مدرسه به تشکل‌های امین دانش‌آموزی و منصوب بودن‌شان به علت سیاست‌زدگی کهنه بدنه تعلیم و تربیت هرمزگان اشاره کرد‌.

وی، همچنین لزوم حمایت‌شان از مدیران انقلابی و جهادی را همواره مورد تأکید دانش‌آموزان خواند

غلامی‌زاده یادآور شد: بحران نیروی انسانی به وجودآورنده بحران حذف جریان انقلابی در بین دانش‌آموزان نشود و مع‌الأسف که زیرساخت تماشای بدون دغدغه بازی‌های فوتبال که با تعطیلی کلاس‌های درس فراهم می‌شود اما برای حضور در اجتماعات ضداستکباری و ضدصهیونیستی دانش‌آموزان این زیرساخت‌ها فراهم نمی‌شود و تعطیلی کلاس‌های درس لطمه به سیستم آموزشی است، را از دیگر موضوعات مطرح‌شده توسط دانش‌آموزان بود.

فرمانده حوزه شهید دژله ناحیه ۲ بندرعباس ابراز داشت: افزون‌بر هفت سال از فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تاریخ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ پیرو بها دادن به تشکل‌های امین دانش‌آموزی می‌گذرد و این برنامه تلاشی برای تحقق آن مطالبه است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از