حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

تردد شناورها سبک با احتیاط صورت پذیرد

تردد شناورها سبک با احتیاط صورت پذیرد

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان گفت: تردد شناورها به ویژه سبک، صیادی و تفریحی با احتیاط صورت پذیرد و از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

مرضیه سی‌سی‌پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «هرمز» اظهار کرد: امروز سه شنبه۳۰ آبان، تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان پیش‌بینی می‌شود که سبب رگبار باران و رعد و برق، افزایش باد و متلاطم شدن دریا خواهد شد.توصیه می شود تردد شناورها بویژه سبک، صیادی و تفریحی با احتیاط صورت پذیرد و از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: عمده بارش‌های این سامانه در مناطق غربی استان، جزایر خلیج فارس، محدوده تنگه هرمز، سواحل و نقاطی از شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

سی‌سی‌پور مطرح کرد: روز چهارشنبه نیز وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی برروی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه صبح پنجشنبه افزایش بادهای شمال شرقی در مناطق شرقی استان و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود، گفت: به لحاظ دمایی طی امروز کاهش نسبی دمای بیشینه و از صبح چهارشنبه تا پایان هفته جاری، کاهش دمای کمینه ( ۲ تا ۵ درجه سلسیوس) بویژه در مناطق شمالی استان و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از