حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

همزمان با هفته مقام زن و مادر؛

بیش از ۴۰ برنامه در رودان برگزار می‌شود

بیش از ۴۰ برنامه در رودان برگزار می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در رودان با اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه خبر داد.

حامد آزادی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» ضمن تبریک  فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س)، میلاد حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، زن را مظهر خلاقیت خداوند و عنصر اساسی در تشکیل خانواده عنوان و اظهار کرد: محوری ترین نقش زن در جامعه تحکیم بنیان خانواده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان تصریح کرد: روز میلاد حضرت فاطمه(س)، فرصت مغتنمی است که از قشر زنان و مادرانی که الگوی خود در زندگی را حضرت فاطمه(س) قرار می‌دهند قدردانی شود.

وی با اشاره به حضور استوار زنان در صحنه‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زنان، نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی ایفا کردند، بلکه در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه گوناگون انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، توطئه های دشمنان را نقش بر آب ساختند.

آزادی افزود: زنان در جایگاه بخشی از توانمندی اجتماعی جامعه ایرانی قادر به انجام اقدامات موثر و گسترده‌ای هستند و برای توسعه و پیشرفت نباید از توانمندی و ظرفیت زنان کشور غفلت کرد.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری مراسمات میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، هفته زن و روز مادر تمامی ادارات همکاری لازم را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این هفته با ستاد شهرستان داشته باشند.

آزادی با اشاره به تدوین برنامه‌های هفته زن و مقام مادر در شهرستان از اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه خبر داد و دیدار با خانواده معظم شهدا به ویژه مادران و همسران شهداء در سطح مساجد و پایگاه‌های بسیج، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، تجلیل از بانوان شاغل در ادارات، برگزاری مسابقات ورزشی و هنری، برگزاری پیاده روی بانوان و برگزاری همایش بانوان تاثیر گذار را از مهم‌ترین آن‌ها برشمرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از