حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

با حضور در راهپیمایی روزقدس مددکار مظلومان باشیم

با حضور در راهپیمایی روزقدس مددکار مظلومان باشیم

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: با حضور در راهپیمایی و محکوم کردن جنایات رژیم منحوس می‌توانیم مددکار مردم ملت غیور فلسطین باشیم.

سردار اباذر سالاری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» اظهار کرد: روز قدس توسط امام راحل(ره) نامگذاری شده است و این روزها شاهد اقدامات وحشیانه رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی هستیم، کشتار هزاران هزار نفر از مردم بی‌دفاع و مظلوم از زنان و کودکان در فلسطین اشغالی شاهد هستیم.

 وی افزود: آن‌هایی که دایه‌ی حمایت از حقوق بشر، حقوق زنان، حقوق کودکان و حقوق انسانیت را دارند از جامعه جهانی در راس آنها آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و همه دوبل‌های شرقی و غربی و بخشی از کشورهای به ظاهر اسلامی و عربی اینها متاسفانه نسبت به این جنایات منفعلانه عمل کرده‌اند و در بعضی ازکشورها نیز شاهد حمایت‌های بی‌دریغ پنهانی و آشکار از این رژیم منحوس بوده و هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه آنچه که امروزه شاهد هستیم یتیمی کودکان و فرزندان ملت غیور فلسطین هستیم، گفت: امروز رسالت همه مسلمین و همه زنان و مردان آزادی‌خواهان جهان این است که اگرچه امکان حضور به صورت واقعی در کنار آنها نداریم که مددکار آنها باشیم و آنها را نصرت بکنیم حداقل کار ما این است که با حضور در راهپیمایی و محکوم کردن جنایات رژیم منحوس بتوانیم مددکار این ملت عزیز باشیم.

سردار سالاری تصریح کرد: آنچه که مهم است؛ پیروزی از آن حزب‌الله و مردم مظلوم فلسطین، یمن، لبنان و غزه خواهد بود ان‌شاءالله؛ برای همه مردم عزیزمان در هرمزگان این رسالت برایشان وجود دارد که در راهپیمایی روز قدس حضور یابند و با حضور و انسجام خودشان ظرفیت‌سازی کنند برای محکوم کردن این جنایات و به لطف الهی شاهد این باشیم که یک روزی از دست این رژیم غاصب و همه کسانی که از آن حمایت می‌کنند خلاص شویم و شرشان به خودشان برگردانیم.

وی بیان کرد: زن و مرد، پیر، جوان و کودک، شیعه و سنی و همه آزادی‌خواهان جهان برای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و به یاد زنان و کودکانی که مظلومانه زیر بمب‌های استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب به شهادت رسیدند و به نیابت از همه شهدای عزیز در روز جمعه در راهپیمایی عظیم روز قدس برای حمایت از مردم غزه حضور پیدا می‌کنیم و در آنجا نشان بدهیم که این غده سرطانی امروز منفور تمام مسلمین جهان است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: لازم است که همه ما به آنچه که تکلیف شرعی همه ما است به صحنه بیاییم و ان‌شاء‌الله با زبان روزه حمایت کنیم از این مردم عزیز و اعلام انزجار از رژیم منحوس صهیونیستی کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از