حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان؛

باراندازهای سوخت قاچاق در بندرعباس تخریب شد

باراندازهای سوخت قاچاق در بندرعباس تخریب شد

در نتیجه تشدید نظارت‌ها با استقرار تیم‌های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌ها، تعدادی از مخازن و باراندازهای سوخت قاچاق با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان در بندرعباس شناسایی و تخریب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، مجتبی قهرمانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در جریان اجرای دستور تخریب این محل‌های دپو و باراندازهای غیر مجاز، هزاران لیتر سوخت قاچاق به همراه تعداد قابل توجهی مخزن و لوله انتقال کشف و ضبط شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و جلوگیری از ازدحام و تشکیل صف‌های طولانی انتظار در جایگاه‌های سوخت، تیم‌های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه‌های استان هرمزگان مستقر شده‌اند و بر رعایت نوبت و قوانین و مقررات در فرآیند سوختگیری نظارت می‌کنند.

 

قهرمانی گفت: اعضای تیم‌های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه‌ها شامل نمایندگانی از دستگاه قضایی، پلیس، کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، اعضای تیم‌های مهندسی جایگاه‌ها و کارشناسان فناوری اطلاعات است.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: پس از ثبت اطلاعات اشخاص و خودروهای دریافت کننده سوخت در سیستم، ضمن ارزیابی تعلق کارت سوخت به خودروی مذکور، مدارک فعالیت خودرو و تعداد دفعات سوختگیری‌های قبلی نیز با استفاده از کارت مورد نظر بررسی می شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از