حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/02/11 | 2024/04/30

Logo

عالم اهل سنت جنوب کشور:

ایران درس بزرگی به اسرائیل غاصب داد

ایران درس بزرگی به اسرائیل غاصب داد

عالم اهل‌سنت جنوب کشور گفت: اقدام دلاور مردان و دلسوزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ کشورمان رقم زده است و تبدیل به درس عبرتی بزرگ برای همه بدخواهان انقلاب اسلامی به خصوص اسرائیل غاصب شده است.

شیخ مسعود راهبر در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» با بیان اینکه اقدام مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح در تنبیه رژیم غاصب صهیونیست امروز باعث افتخار ملت ایران شد، اظهار کرد: رزمندگان ما با موشک‌های پیشرفته که دستاورد خود فرزندان کشور است رژیم غاصب صهیونیستی را مورد هجمه قرار دادند.

وی بیان کرد: امروز امت اسلامی از این اقدام سپاه مسرور است و کودکان، زنان و مظلومان مقتدر فلسطین و غزه این شب‌ها را به راحتی می‌خوابند و جبهه مقاومت نیز با این اقدام ایران اسلامی با قدرت بیشتر به مبارزه با ظالمان خواهد پرداخت.

عالم اهل‌سنت جنوب کشور تصریح کرد: اقدام دلاور مردان و دلسوزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری را در تاریخ کشورمان رقم زده است و تبدیل به درس عبرتی بزرگ برای همه بدخواهان انقلاب اسلامی به خصوص اسرائیل غاصب شده است.

راهبر تاکید کرد: ملت ایران اسلامی صلح‌جو است و هیچ‌گاه به دنبال جنگ نبوده؛ اما اجازه نمی‌دهد که به خاک ملت ایران تعرضی کنند این خاک می‌تواند در چهارچوب کشور باشد و یا اینکه به نام ایران در هر کجای دنیا باشد.

وی با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام ملت ایران همواره دشمن را مایوس می‌کند، عنوان کرد: اتحاد ملت ایران و وحدت نیروهای مسلح ما مانند خاری در چشم دشمنان است که با دیدن آن هر روز کورتر از پیش می‌شوند.

امام جمعه اهل‌سنت شهرستان بندرلنگه گفت: دشمن خوب ملت ایران را می‌شناسد و می‌داند که در دفاع از مرز و بومش با هیچ احدی تعارفی ندارد و اگر نگاه چپی به خاک پاک ایران داشته باشد پاسخی سخت‌تر و دندان‌شکن‌تر دریافت می‌کند.

راهبر با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب مانند کودکی که بعد از تنبیه پشیمان است شده، خاطر‌نشان کرد: نه تنها اسرائیل کودک‌کش بلکه آمریکا و دست‌نشانده‌های آنان نیز این‌روزها در ترس و دلهره به سر می‌برند و دیگر غلط بی‌جا نخواهند کرد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از