حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرماندار رودان در شورای اداری شهرستان:

اهمیت مشارکت در انتخابات برای مردم تبیین شود

اهمیت مشارکت در انتخابات برای مردم تبیین شود

فرماندار رودان گفت: اهمیت شرکت در انتخابات را برای جامعه تبیین کنید و همه دستگاه‌ها در تبیین کردن و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی مسئول هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ عبدالرضا سالاری در جلسه شورای اداری شهرستان رودان با اشاره به برگزاری به انتخابات در اسفندماه بر لزوم مشارکت و همکاری همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری انتخابات تاکید کرد.

فرماندار رودان در ادامه با اشاره به تعیین ۱۱۸ شعبه انتخابات در شهرستان بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات شعب اخذ رای تاکید کرد و افزود: ادارات خدمات‌رسان با همکاری با ستاد انتخابات باید به جهت رفع مشکلات شعب اخذ رای تلاش کنند.

وی با قدردانی از مخابرات شهرستان برای تحویل فیبر نوری در سطح بخش‌های شهرستان تصریح کرد: انتخابات اسفند به صورت آنلاین از وزارت کشور رصد خواهد شد و ضرورت رسیدگی به بحث فناوری آوری انتخابات بیشتر مشخص خواهد شد.

سالاری در ادامه گفت: امسال انتخابات مهمی پیش رو داریم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تو‌پخانه دشمن ۹ ماه قبل از روز انتخابات شروع به شلیک کرده تا در مردم یاس و‌ نامیدی ایجاد کند برای همین باید به برای رقم خوردن یک حماسه بزرگ ملی تلاش شود.

فرماندار رودان با بیان اینکه امروز تحقق مشارکت حداکثری همه قشرها در انتخابات مهمترین موضوع پیش روی کشور ما است، تاکید کرد: چشم دوستان و دشمنان ملت ایران به برگزاری انتخابات و میزان حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی است، به طوری‌که

دشمنان قسم‌خورده کشور همه نقشه و راهبردهای خود در ارتباط با ایران را به میزان مشارکت مردمی در انتخابات منوط کرده اند.
وی با اشاره به روز تکریم از مادران و همسران شهداء، از مدیران خواست تا این روز را به بهترین شکل ممکن گرامی بدارند.

فرماندار رودان عنوان کرد: روز بصیرت روز میثاق امت با ولایت است که مردم ولایت‌مدار شهرستان رودان همچون گذشته در این روز پر رنگ خواهند بود و بداینم هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد فشار دشمن و مشکلات کمتر می‌شود.

وی به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هم اشاره کرد و گفت: نام شهید سلیمانی همچنان تن دشمنان را به لرزه در می‌آورد و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم این شهید والا مقام تلاش شود.

سالاری با اشاره به سفر ریاست جمهور به استان هرمزگان خاطر نشان کرد: برخی از دستگاه‌ها هیچ گزارشی از اولویت‌های حوزه‌های خود برای ارایه به هیأت دولت ارسال نکرده اند و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از