حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

شهروندان جزیره کیش:

انتخابات سال جاری پرشورتر از همیشه برگزار می‌شود

انتخابات سال جاری پرشورتر از همیشه برگزار می‌شود

شهروندان جزیره کیش با تأکید بر اینکه در انتخابات پیش‌رو حضوری پرشوری خواهیم داشت، گفتند: بی‌شک هر رأی ما مانند موشکی قوی دل دشمنان را به لرزه در می‌آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ شهروندان جزیره کیش با تأکید براینکه در انتخابات پیش‌رو حضوری پرشوری خواهیم داشت، گفتند: بی‌شک هر رأی ما مانند موشکی قوی دل دشمنان  را به لرزه در می‌آورد.

مردم  با حضورشان در انتخابات مشتی محکم به دهان دشمنان می‌زنند

ذکیه چابکدست در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه مردم  با حضورشان در انتخابات مشتی محکم به دهان دشمنان می‌زنند، اظهار‌ کرد: دشمنان این نظام و انقلاب می‌فهمند که‌ این‌ ملت‌ همیشه‌ در کنارهم‌ هستند.

شهروند جزیره کیش‌ با تاکید بر اینکه در انتخابات حضوری پررنگ خواهیم داشت، مطرح کرد: ما شرکت می‌کنیم تا این کشور همیشه پا برجا باشد ما باید باشیم تا کشور ایران‌ جان بگیرد روح بگیرد و این کشورغرور آفرین را پایدار نگه داریم.

وی‌ خطاب به ملت ایران بیان کرد: بیاید دست به دست هم بدهیم و در کنارهم کشور را روبه بالا ببریم تا رشد ایران عزیزمان را ببینیم.

چابکدست با اشاره به توقعاتی که از کاندیدهای انتخاباتی دارد، خاطرنشان کرد: توقع می‌رود در صحنه بیایند که بیشتر از هرچیز به توصیه‌های ولایت فقیه گوش‌ و توجه کنند و از توصیه‌های معظم له در تمام امورات استفاده کنند.

به نیابت از شهدا در انتخابات شرکت می‌کنم

بهنام حیدری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در تمام  امورات کشور وقتی مردم حضوری تماشایی و پرشوری داشته‌اند، آن کارها به بهترین نحو انجام شده و دستاوردهای فراوانی داشته است.

این شهروند جزیره کیش مطرح کرد: مردم در برنامه‌‌‌ها و راهپیمایی‌های مختلف مانند ۲۲ بهمن، روز قدس و... شرکت می‌کنند تا نشان دهند همیشه پشتیبان کشور و ولایت هستند.

حیدری عنوان کرد: امسال، سال مهمی برای همه ما است و دو انتخابات بزرگ را در پیش داریم که با انتخاب نمایندگان اصلح می‌توانیم در آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور سهیم باشیم.

وی با بیان اینکه به نیابت از شهدا در انتخابات شرکت می‌کنم، خاطرنشان کرد: هر رأی ما مانند موشکی قوی دل دشمنان ما را به لرزه در می‌آورد و باعث شادی روح شهدایی می‌شود که برای امنیت این مرز و بوم از جان شیرین خود گذشته‌اند.

باحضور در انتخابات فردی درست کار و ولایتمدار انتخاب می‌کنیم

راحله فینی‌قشمی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات این پیام را به دشمنان می‌رساند که مردم ایران همه با هم متحد و یک صدا هستند، اظهار کرد: شخصی که انتخاب می‌شود از میان مردم است.

بانوی جزیره کیش با تأکید بر اینکه در انتخابات حضوری پررنگ خواهیم داشت، مطرح کرد: نشان خواهیم داد که به مردم، به کشورمان، به انتخاب خودمان و به آنهایی که در راه سرزمین عزیزمان ایران شهید شدن احترام قائل هستیم.

وی بیان کرد: بیایید بر پای صندوق‌های رأی تا انسانی ولایت‌مدار، درست کار و دلسوز برای ملت و برای خودمان انتخاب کنیم.

 فینی‌قشمی با اشاره به توقعاتی که از کاندیدهای انتخاباتی دارد، خاطرنشان کرد: توقع می‌رود بیشتر از قبل به فکر رفاه مردم باشند علی‌الخصوص جوانان به آنها میدان بدهند کار به دستشان سپرده شود تا کشوری موفق‌تر و بهتر در جهان باشیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از