حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام جمعه بندرلنگه مطرح کرد:

امنیت وابسته به حضور پرشور مردم در انتخابات

امنیت وابسته به حضور پرشور  مردم در انتخابات

امام جمعه بندرلنگه با تاکید بر اینکه حصار امنیتی کشور وابسته به حضور مردم در میدان است، گفت: همگان برای حفظ اعتبار و آبروی کشور باید در انتخابات شرکت کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: کسی که حقیقتاً تقوا در قلب و وجودش جای گرفته باشد شعائر دینی را بزرگ می‌شمارد و حیا می‌کند، دین را باید در همه جامعه و همه اقشار ظهور و بروز داد.

وی افزود: بسیاری از احکام را نمی‌توان در خلوت به جا آورد (اعمال حج، نماز جمعه، نماز جماعت) باید علنی و در جمع باشد چون این امور از احکام شعائری است و باید علنی برگزار گردد و در جامعه ظهور و بروز داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: یکی از مهم‌ترین شعائر دینی بر پا کردن جشن، سرود مجالس شادی در روز غدیر است باید با نام و یاد مولای متقیان امیرالمومنین (ع) شادی‌ها را به بچه‌ها و نسل‌های بعدی انتقال داد البته باید از شعارهای تفرقه‌انگیز و از شادی‌های حرام پرهیز کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی بیان کرد: یکی از برکات حضور مردم در صحنه انتخابات این است که پشتوانه مردمی نظام را نشان می‌دهد، هیچ ابزاری به اندازه حضور مردم برای کشور قدرت افزا نیست.

وی ادامه داد: حضور و مشارکت مردم از لحاظ بین‌المللی نشان‌دهنده اقتدار ملی و ابهت بین المللی آنهاست هر چه مشارکت بیشتر باشد و پای صندوق‌ها شلوغ تر باشند اعتبار کشور بالاتر خواهد رفت.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه افزود: حضور و مشارکت گسترده ی مردم در میدان انتخابات نشان‌دهنده وحدت ملی است یکی از چیز هایی که در کشور ایجاد قوت می‌کند اتحاد ملی است اتحاد ملی مانند سدی است در مقابل دشمن اتحاد ملی در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و گذر از فتنه‌ها و پیشرفت کشور نقش بسیار مهم و کلیدی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی تصریح کرد: حصار امنیتی کشور وابسته به حضور مردم در میدان است، حتی کسانی که با نظام مسئله دارند برای حفظ اعتبار و آبروی کشور باید در انتخابات شرکت کنند.

وی تأکید کرد: همه آحاد مردم تک تک آحاد مردم باید خود را موظف بدانند هم در انتخابات شرکت کنند و هم تواصی به حق شرکت کنند و هم کاندید اصلح با معیار های انقلابی که رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای مدظله العالی فرمودند انتخاب کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از